21 Reacties

3 jaar geleden

Hey Ik heb ook een keizersnee gehad en ik moest ook nieuwe broeken kopen 10 kg eraan waar nu nog 4 eraf moet om ideale gewicht te bereiken. Ik heb ook nog een hangbuik komt door de dystase die nog moet sluiten. Maar iedergeval ik zweer bij high waist zitten hoog dus drukken niet op de wond en moffelen de buik een beetje weg waardoor je gewoon weer slank lijkt. Ik heb er 1 van Zara maar die hanteren hele rare maten dat moet je toch even passen ik had opeens maat 40 nou voor me zwangerschap had ik maat 34 en ik ben weleens zwaarder geweest ook rond dit gewicht maar nooit maat 40 dus rare maten

3 jaar geleden

Ik vind van het merk Only heerlijk! Dat rekt lekker mee, verschillende modellen, ik heb nu high waist gekocht na zwangerschap. Heerlijk. Alleen als ik ga zitten doe ik nog mijn knoopje open😂🤭 Maar ik ga ervoor dat dat ooit weer veranderd😁

3 jaar geleden

Reactie op MargreetVo

Ik vind van het merk Only heerlijk! Dat rekt lekker mee, verschillende mode ...
Had ik eerst ook de druk werd teveel maar nu heb ik er geen last meer van

3 jaar geleden

Red button! Super fijne jeans :)

3 jaar geleden

De Celsi van het merk Silvercreek! Fijne hoge taille en er zitten super zachte stretchy stoffen tussen. Droeg ze al voor mijn zwangerschap en ze zitten nu (met nog een buikje en wat extra kilo's) ook heerlijk!

3 jaar geleden

C&A eigen merk en dan met een hoge taille zweer ik al jaren bij

3 jaar geleden

Als er maar stretch in zit😂😂👍 ik vind die van de Mango super

3 jaar geleden

C&A Droeg k normaal nooit maar echt heel fijn

3 jaar geleden

Ik ben echt verliefd op de Zizzi-jeans na mijn zwangerschap (verkopen ze in ieder geval bij Wehkamp). Ik hou zelf van high waist-broeken en die van Zizzi zijn echt geweldig. Enorm veel stretch, heerlijk zacht en betaalbaar (39 euro)!

3 jaar geleden

Hey Ik heb ook een keizersnee gehad en ik moest ook nieuwe broeken kopen 1 ...
Ik had precies hetzelfde afgelopen week met de broeken van de zara! Zat ook voor zwangerschap op maat 34, nu nog 3 kilo erbij en moest nu ook maat 40 aan. Heel bijzonder :’)

3 jaar geleden

C&a en dan de stretch van 39,99. Wat een goddelijke broek !

3 jaar geleden

Reactie op Daniqueelena

C&A Droeg k normaal nooit maar echt heel fijn
Zijn ook goedkoop 15 euro

3 jaar geleden

https://m.zalando.nl/only-jeans-skinny-fit-dark-blue-denim-on321n0uu-k11.html mega veel stretch, ik heb deze broek nu al een paar jaar. Kleur blijft goed en deze zit ook na de zwangerschap meteen lekker.

3 jaar geleden

En de rits onderaan de broekspijp voel je dan niet?

3 jaar geleden

Ik heb van Lee vorige week 2 spijkerbroeken met stretch en high waist gekocht, zit heerlijk! Denk vooral dat ongeacht het merk dat je moet kijken naar een stretch broek met hoge taille

3 jaar geleden

En de rits onderaan de broekspijp voel je dan niet?
Nee, helemaal niet

3 jaar geleden

Stradivarius high waist zit heel veel stretch in en door de hoogte werkt het mijn buikje weg haha. Zitten heerlijk!

3 jaar geleden

Vero moda curve lijn

3 jaar geleden

Ik weet niet precies hoe het zit met Zara maten. Maar ik weet wel dat Italiaanse maten anders zijn: daar is 40 onze 34. Dat ken ik van Patrizia Pepe. Italiaans modemerk waarbij ik maat 40 heb. Ik heb dus in NL maat, maat 34 .

3 jaar geleden

Reactie op R8M

Ik weet niet precies hoe het zit met Zara maten. Maar ik weet wel dat Itali ...
Dat is dan wel bijzonder als ze Italiaanse maten aanhouden aangezien ze van origine Spaans zijn.