21 Reacties

3 jaar geleden
Hey
Ik heb ook een keizersnee gehad en ik moest ook nieuwe broeken kopen 10 kg eraan waar nu nog 4 eraf moet om ideale gewicht te bereiken.
Ik heb ook nog een hangbuik komt door de dystase die nog moet sluiten.
Maar iedergeval ik zweer bij high waist zitten hoog dus drukken niet op de wond en moffelen de buik een beetje weg waardoor je gewoon weer slank lijkt.
Ik heb er 1 van Zara maar die hanteren hele rare maten dat moet je toch even passen ik had opeens maat 40 nou voor me zwangerschap had ik maat 34 en ik ben weleens zwaarder geweest ook rond dit gewicht maar nooit maat 40 dus rare maten

3 jaar geleden
Ik vind van het merk Only heerlijk! Dat rekt lekker mee, verschillende modellen, ik heb nu high waist gekocht na zwangerschap. Heerlijk. Alleen als ik ga zitten doe ik nog mijn knoopje open😂🤭 Maar ik ga ervoor dat dat ooit weer veranderd😁

3 jaar geleden
Reactie op MargreetVo
Ik vind van het merk Only heerlijk! Dat rekt lekker mee, verschillende mode ...
Had ik eerst ook de druk werd teveel maar nu heb ik er geen last meer van

3 jaar geleden
De Celsi van het merk Silvercreek! Fijne hoge taille en er zitten super zachte stretchy stoffen tussen. Droeg ze al voor mijn zwangerschap en ze zitten nu (met nog een buikje en wat extra kilo's) ook heerlijk!

3 jaar geleden
Reactie op Daniqueelena
C&A
Droeg k normaal nooit maar echt heel fijn
Zijn ook goedkoop 15 euro

3 jaar geleden
https://m.zalando.nl/only-jeans-skinny-fit-dark-blue-denim-on321n0uu-k11.html mega veel stretch, ik heb deze broek nu al een paar jaar. Kleur blijft goed en deze zit ook na de zwangerschap meteen lekker.

3 jaar geleden
Reactie op Steefenf14
En de rits onderaan de broekspijp voel je dan niet?

3 jaar geleden
Stradivarius high waist zit heel veel stretch in en door de hoogte werkt het mijn buikje weg haha. Zitten heerlijk!

3 jaar geleden
Reactie op R8M
Ik weet niet precies hoe het zit met Zara maten. Maar ik weet wel dat Itali ...
Dat is dan wel bijzonder als ze Italiaanse maten aanhouden aangezien ze van origine Spaans zijn.