12 Reacties

4 jaar geleden

Sowieso kan dat! Check wel goed of het vlees goed gebakken is.

4 jaar geleden

Als de biefstuk goed doorbakken is why not?🥰 geniet ervan

4 jaar geleden

Ik doe het niet. Ook niet doorbakken want dat vindt ik niet te eten en gewoon zonde 🤣. Loetje komt na de zwangerschap weer.. je komt daar toch voor de biefstuk.

4 jaar geleden

Ik persoonlijk niet, maar dat is ook omdat ik een doorbakken biefstuk geen biefstuk meer vindt.... ik was van de week aan het werk in een slagerij en heb staan 'kwijlen' bij de rosbief, likkepot, leverkaas en meer..... maar heb niet genomen

4 jaar geleden

Nee ik eet nu geen biefstuk. Doorbakken kan geen kwaad hoor, maar of het ook lekker is... Ik mis dat zo een goede biefstuk! En sushi ook!

4 jaar geleden

Die van loetje was zelfs doorbakken lekker. Uiteraard is rood lekkerder maar hij viel mij zeker niet tegen zou zo weer doen

4 jaar geleden

Reactie op ninalennox

Die van loetje was zelfs doorbakken lekker. Uiteraard is rood lekkerder maa ...
Keken ze er niet raar van op? Mijn vriend zegt dat vragen om een doorbakken biefstuk gek is🤣

4 jaar geleden

Reactie op Naleyah1999

Keken ze er niet raar van op? Mijn vriend zegt dat vragen om een doorbakken ...
Als je zwanger bent mag alles toch 😂

4 jaar geleden

Doorgebakken rib-eye is heerlijk! Die is ietjes duurder dan andere stukjes vlees, maar echt lekker is, eet ik vaak. 😁

4 jaar geleden

Even geleden doorbakken biefstuk achtig vlees gehad bij een twee sterren restaurant. Ze zorgen dat ie goed doorbakken is, maar geen schoenzool is. Echt nog lekker. Als je echt graag wil, kun je het proberen. Je zal niet de eerste zwangere zijn ;) En bij Loetje hebben ze verstand van biefstuk, dus weten vast een heerlijke doorbakken biefstuk te maken :)

4 jaar geleden

Reactie op V-Baby

Even geleden doorbakken biefstuk achtig vlees gehad bij een twee sterren re ...
Dit vooral! Iemand die verstand ervan heeft houd hem mals. En de kwaliteit bij Loetje is top!

4 jaar geleden

Gewoon vragen of ze hem goed willen doorbakken. Al bij meerdere restaurants doorbakken vlees gegeten wat normaal rood is. En eigenlijk altijd goed zonder dat het een schoenzool wordt