5 Reacties
4 jaar geleden
Jazeker, ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap naar verschillende concerten geweest:).
4 jaar geleden
Reactie op legray
En dat kan geen kwaad? :)
Je kindje krijgt in de buik wel geluid mee vanaf de 3e a 4e maand, dus ik zou wel oppassen dat je niet te lang wordt blootgesteld aan harde muziek en ik ging bijvoorbeeld wat verder van de boxen af staan. Volgens mij heeft mijn zoontje er niks aan overgehouden want zijn gehoor is heeeeel goed;).
4 jaar geleden
Hoi hoi,
Geen zorgen in je buik is het geluid al wat gedempt. Ze horen wel wat en ook de trillingen en je gedans krijgen ze wel mee. Al zal het dansen vooral slaapwiegend kunnen werken. (Tenzij je gaat hakken ofzo haha)
Ik heb carnaval meegevierd en heb verschillende feestjes etc meegedaan.
En dat ging echt prima!
Veel dansplezier
4 jaar geleden
Festivals ging ik zwanger niet heen. Vind sws geen gezicht iemand met zwangere buik op een festival of in een kroeg or whatever 馃ぃ. Nu zal je in begin nog niet zien natuurlijk dusja dat is sws gewoon waar je je prettig bij voelt. Ben wel zwanger bij bruiloft geweest waar ook savond wel opzich luide muziek was, denk dat ip niet perse veel uitmaakt voor je baby. Hij/zij kan het wellicht wel irritant vinden maar meer dan dat zal die er niet van ondervinden.