17 Reacties

4 jaar geleden

Nee ik niet ik doe luierzakjes en een prullenbak op balkon en daar daarna in en optijd is die dan vol ook met huisafval en dan weggooien

4 jaar geleden

Ik vind dat wel handig. Hebben nog eentje van mijn zoontje van 8 dus geen idee of die nog te verkrijgen is. Het houdt de geur buiten want als je pampers in een gewone vuilnisbak steekt stinkt gans je huis of je moet ze direct buiten wegdoen.

4 jaar geleden

Nee ik neem ook geen luieremmer. Ik ga luierzakjes gebruiken en dan meteen in de container

4 jaar geleden

Ik ga er wel een aanschaffen. Met mijn vorige kids vroeg ik me ook af of ik t nodig vond, maar vooral 's nachts de eerste tijd is het echt wel handig omdat ze om de zoveel uur gevoed en verschoond moeten worden en het anders heel erg ligt te stinken 😬

4 jaar geleden

Wij doen het niet. Wij nemen geparfumeerde luierzakjes (van de Action) en gooien het dan in de zwarte bak buiten. Maar wij hebben ook katten en doen hetzelfde al jaren met de kattenpoep (behalve dan in geparfumeerde zakjes😝)

4 jaar geleden

Zeker! Geurzakjes kunnen er niet tegenop. En vooral als het weer wat warmer wordt. 😅 Heb zelf de Daiper Champ one. Dan zit je ook niet vast aan de speciale zakken die veel luieremmers hebben.

4 jaar geleden

Jazeker. Wij gaan wasbare luiers gebruiken, dus we zullen een luieremmer kopen waar zo'n netje in kan dat je met luiers in al de wasmachine in kunt doen. Superhandig!

4 jaar geleden

Jazeker heb de ubbi luieremmer gekocht

4 jaar geleden

Ik verbaas me er eigenlijk over dat het gros de luiers gewoon in de grijze kliko gooit. Misschien is het iets regionaals maar hier staan in het dorp speciale luierafval containers. Wij gaan geen luieremmer doen. Gewoon een prullenbak met deksel werkt prima.

4 jaar geleden

Reactie op JTW

Jazeker. Wij gaan wasbare luiers gebruiken, dus we zullen een luieremmer ko ...
Hier hetzelfde. Hebben al een luieremmer binnen met twee waszakken, alles in 1 pakket gekocht. Wel een heel klein bakje gekocht waar we een (boterham)zakje in kunnen doen, voor de inlegvellen met poep en evt billendoekjes. Zodat we deze na elke verschoning leeg kunnen maken en het niet gaat stinken.

4 jaar geleden

Reactie op Lobkd

Ik verbaas me er eigenlijk over dat het gros de luiers gewoon in de grijze ...
Dat is helaas nog niet overal. In onze gemeente staan die er pas sinds kort.

4 jaar geleden

Niet aangeschaft bij m’n eerste kindje. En mis het tot op de dag van vandaag niet. Ik gebruik luiermanden en gooi die direct in de vuilnisbak buiten weg.

4 jaar geleden

Ik wilde er wel een aanschaffen maar ik wacht tot de baby is geboren en dan kijk ik of ik het nodig vind. Heb wel een luieremmer (letterlijk luieremmer, emmer met een losse deksel erop😂) bij m’n badje gekregen die ik kan gebruiken. Even kijken hoe dat werkt en of ik een duurdere/geurloze nodig heb.

4 jaar geleden

Wij dachten na de geboorte eerst 'waarom hebben we die diaper champ gekocht' tot de baby groentenpap begon te eten... Heel blij mee nu

4 jaar geleden

Hier geen luieremmer gebruikt, deed de luiers altijd in een zakje en dan gewoon in de prullenbak, heb het nooit gemist leek Me alleen maar lastig dus ook nu voor de 2e er geen aangeschaft .

4 jaar geleden

Ik gebruik wasbare luiers dus mijn luieremmer is vooral bedoeld om de was in te verzamelen ;-) Ik heb wel op de commode een klein prullenbakje staan (zo'n kleintje van -nep- Brabantia) waar ik de inlegvellen met poep, wc-papier/billendoekjes in doe. Die hoef ik maar 1x per week te legen. (Of eerder als ik dat teveel vind stinken)

4 jaar geleden

Ik heb boven op de babykamer een luieremmer. Heel fijn voor de plasluiers die je daar bijvoorbeeld in de nacht verschoond. De poepluiers gaan in een geurzakje en meteen buiten de container in. Even een andere tip, schaf 2 aankleedkussen aan. Een voor op de babykamer en een voor beneden. Je verschoont je kindje zo vaak als hij of zij beneden is, scheelt heel veel op en neer geloop. Persoonlijk leg ik hem gewoon op de eettafel. De plasluiers die ik beneden verschoon gaan gewoon de prullenbak in.