5 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ook weer sinds week 39 heel erg maagzuur. Heeft helaas niks te maken met de bevalling. Ben op dit moment 40+4. Bij mij helpt rennie en melk.

4 jaar geleden

Ik ben nu 39+4 en sinds drie dagen ook weer enorm veel last van zure oprispingen/ brandend maagzuur.. Vroeg me ook al af of dit een voorteken zou kunnen zijn van de bevalling 馃檲 niet dus.. Bij mij helpt gaviscon erg goed of een lepeltje met citroen en honing!

4 jaar geleden

Ja hier ook tijdje minder geweest en toch terug gekomen, net als andere klachten die soms erger opspelen dan weer niet etc. Ik gebruik gaviscon of melk of thee soms om mn maag rustig te krijgen, maar echt 100 % helpt niks bij mij. Het blijft een beetje hopen op een nacht zonder maagzuur

4 jaar geleden

Herkenbaar! Sinds afgelopen week weer last.. (39 weken nu) Zelfs plat in bed liggen gaat niet meer.. de zuurbranden zijn heftig! Nog geen oplossing gevonden, gezien ik al een maagbreukje heb. Sterkte.. ik hoop stiekem dat het een voorteken is maar ben bang van niet..

4 jaar geleden

Hier is het sinds week 38 ongeveer ook weer terug, inmiddels over de 40 en nog steeds dagelijks last van brandend maagzuur. Lijkt me heerlijk als dat straks voorbij is.馃檭