7 Reacties
één jaar geleden
Oow ik snap je dilemma.. ik zou het voor nu eerst lekker laten denk ik.. hij is nog zo jong en pesten gebeurt nu echt nog niet. Komt tijd komt raad! En voel je niet te lullig, we gaan ook met onze ukkies naar de kapper voor een leuk kapseltje. Anders even een keer bij de kapper vragen als je daar toch zit?
één jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Oow ik snap je dilemma.. ik zou het voor nu eerst lekker laten denk ik.. hi ...
Dankje voor je reactie. Jaa wij gaan ook met de kids naar de kapper inderdaad. Op dr peuterspeelzaal zal t vast nog niet gebeuren, maar op de basisschool misschien wel..
één jaar geleden
Als je kindje het toelaat zou je misschien met zo’n klein trimapparaatje de middelste haartjes kunnen wegscheren? Dan doet het iig geen pijn.
Kinderen zijn (helaas) heel hard en zien als ze wat ouder worden vaak wel afwijkende dingen zoals uitstaande oren of rood haar etc etc. Er is in mijn ogen niks mis met het voorkomen van dit soort pesterijen als jij denkt wat dat mogelijk met de tijd wel zal gebeuren. Dan zou ik die haartjes gewoon proberen weg te halen.
één jaar geleden
Reactie op babykamer
Als je kindje het toelaat zou je misschien met zo’n klein trimapparaatje de ...
Dat zou ik niet doen, dan groeit het ook terug en vaak ook meer
één jaar geleden
Reactie op Samsams
Ja dat is t he.. dan komt t vaak dubbel zo hard terug.. hoe kan k t dan t b ...
Nee hoor, dat is een fabeltje gelukkig.
Misschien heb je iets aan deze bron daarin:
https://beauclinic.nl/krijg-je-meer-haargroei-door-te-scheren/
Er bestaan hele mooie subtiele scheermesjes voor de wenkbrauwen, zoiets als een precisietrimmer. Hij kan er ook voor kiezen om het later te epileren. Dat je haar dan minder wordt is zeker waar.. ik heb maar een paar jaar hoeven te epileren, nu zelden! Misschien in de toekomst ook iets voor hem 🤷♀️