6 Reacties

4 jaar geleden

Ik slik al heel de zwangerschap magnesium, VK vond het prima. Weet niet of het echt helpt tegen restless legs maar ik heb gemerkt toen ik het een tijdje vergat , ik opeens kuitkramp kreeg. Ik slik trouwens van biopharma blauwe doosje

4 jaar geleden

Ik slik het ook, tegen kramp

4 jaar geleden

Hier ook, VK heeft het inderdaad aangeraden. Wel voor zorgen dat je niet teveel neemt! Aangeraden is volgens mij max 240mg (meeste zakjes of pillen zijn 400mg, dus dan even een halve nemen)

4 jaar geleden

Ja zeker helpt dit en is helemaal oke om te gebruiken. Krampen en restless legs is vaak een teken van magnesiumtort. Tijdens de zwangerschap heb je meer magnesium nodig. 480mg per dag. Neem een supplement met een goede vorm van magnesium zoals magnesiumtauraat of magnesiumbisglycinaat. En genoeg water drinken! 2,5 - 3 liter per dag 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik heb bij de Holland & Barrett magnesium zuitkristallen gehaald, die doe ik samen met essenti毛le olie in een warm voetenbad. Sinds ik dat 2-3 keer per week doe is mijn kramp en restless legs zo goed als over. Oh en mijn voeten zijn heerlijk zacht zonder pedicure 馃槉. Als je wilt kan ik het recept opzoeken?

4 jaar geleden

Reactie op Goldylocks

Ik heb bij de Holland & Barrett magnesium zuitkristallen gehaald, die d ...
Ja graag!