9 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij staat dat op de maxi cosi. Boven de 60 cm moest het er uit geloof ik

4 jaar geleden

Wij hebben dit er net uitgehaald en ons zoontje is 63cm 😊

4 jaar geleden

Ons verkleinkussentje is in 2 delen. Hoofdverkleiner en dan eentje voor het lijfje. Dat laatste heb ik er sinds hij een week of 8 is uitgehaald. Het zag er voor hem gewoon niet meer comfy uit. Hij zat precies helemaal geplet. Hij was toen rond de 60 cm en woog om en bij de 6kg. Het stuk aan zijn hoofdje heb ik wel nog laten zitten. Als je ziet dat hij nog lekker zit, zou ik het laten zitten.

4 jaar geleden

Wij hebben ook de pebble. Onze dochter is bijna 12 weken, maar zit al bijn 3 weken niet meer in. Toen ongeveer 58cm. Met een voetenzak zat ze er niet meer lekker in dus ik dacht eruit dat ding haha.

4 jaar geleden

Ik heb een besafe stokke maxi cosi en we hebben vorig weekend het eerste gedeelte eruit gehaald het kussentje onder haar bips. De hoofdsteunen zitten er nog wel in. Ze was 2 weken geleden namelijk 59cm en woog zaterdag 5,4kg en xe is 11 weken De onderste kussen moest eruit als ze meer dan 60 was maar naar ons idee zit ze nu een stuk prettiger

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem10

Wij hebben ook de pebble. Onze dochter is bijna 12 weken, maar zit al bijn ...
Ja zo voetenzak maakt zo maxi cosi ook een behoorlijk stuk kleiner ik maakt gebruik van dekens hoef ik geen ruimte in te leveren

4 jaar geleden

Ik heb hem er nu uitgehaald maar heb nu het idee dat hij erin verzuipt… maar met of zonder, ik vind hem er nooit echt lekker in zitten, heb altijd het idee dat zijn kin op zijn borst ligt.. zowel met als zonder kussen. Dus ik ben er nog niet helemaal uit wat nou het beste is 🤨

4 jaar geleden

Ik heb dat van ons er uit gehaald met 58cm want meneer zat echt niet meer comfortabel. Nu heeft hij meer ruimte en vindt hij het merkbaar beter :-)

4 jaar geleden

2 weken terug eruit gehaald. Hij heeft er nog een dikke voetenzak in en lag er echt heel opgepropt bij op het oog dus toen de boel verwijderd. Was toen 58cm