7 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken de Steco mini mee. Heel tevreden over..wij hebben de maxi cosi citi https://steco.nl/product/steco-mini-mee-bakfiets/

4 jaar geleden

Die heb ik ook en ook tevreden wij hebben als autostoel joie gemm, volgens mij passen er heel veel op.

4 jaar geleden

Wij hadden ook de steco bij onze dochter; heel tevreden over en vanaf haar 3 maandjes gebruikt. Heel spijtig dat we er geen 2 in de bakfiets krijgen (hebben nu een tweeling)…

4 jaar geleden

Wij hebben alles van cybex maar kwam erachter dat het onderstelsel niet in de bakfiets past. Wij hebben nu een buggy van cybex erbij gekocht zodat wij ook kunnen wandelen als wij de fiets gebruiken. Maxi cosi adapters van urban arrow werkt erg goed en heeft hele goede vering!

4 jaar geleden

Reactie op Blue Mountain

Wij gebruiken de Steco mini mee. Heel tevreden over..wij hebben de maxi cos ...
En heb je die dan op het bankje staan of op de grond? Bij ons past hij namelijk niet op het bankje denk ik. En we hebben een cybex autostoel. Kan nergens vinden of die erop past🤔

4 jaar geleden

Wij hebben een bakfiets van bakfiets.nl en een vergelijkbare houder als de Steco mini mee maar dan van bakfiets.nl zelf. We hebben een Cybex Aton 5 maxi cosi en die stond niet in de beschrijving dat hij erop paste maar hij past perfect! Volgens mij zijn de houders behoorlijk universeel maar alleen met bepaalde modellen autostoeltjes getest. In elk geval zien de houders in de bakfiets er precies hetzelfde uit als de houders voor het onderstel van de kinderwagen waar de aton 5 wel op getest was en op past. En het allerfijnste is dat het onderstel van de kinderwagen ook in de bakfiets past, door de grote houten bak van bakfiets.nl!

4 jaar geleden

Hier nog een foto van de beugels, volgens mij redelijk universeel!