19 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook nog zoekende, maar volgens mij is maxi cosi toch wel all time favorite🙏🏻

3 jaar geleden

Ik lees mee.. wij twijfelen ook tussen deze 2…

3 jaar geleden

De cybex kwam als beste uit de onderzoek van de consumentenbond

3 jaar geleden

Wij hebben voor de cybex gekozen. Vanwege de uitslag van de Consumentenbond en dat je die wat platter kan leggen waardoor je kindje lekkerder verder kan slapen (niet wanneer die in de isofix zit BTW). Daarnaast heeft die extra beschermingsbeugels aan de zijkant en een beter zonnescherm.

3 jaar geleden

Wij twijfelen ook tussen deze twee. Ik denk dat het de cybex gaat worden.

3 jaar geleden

Wij gaan voor de maxi cosi pebble pro. Veel goedkoper in de aanschaf! Kan alleen niet draaien

3 jaar geleden

Wij hebben voor de cybex gekozen. Heel veel vrienden vinden het het veiligst/prettigst om te gebruiken vooral in combinatie met een draaiende base.

3 jaar geleden

Wij hebben de cybex gehad en ga die voor ons 2 e kindje weer gebruiken. Zonnescherm kan veeel verder naar beneden ( met maxi cosi word het snel gedoe met doekjes ervoor hangen enz wat ook weer “ gevaarlijk “ is.). Hij kan draaien op de base. En als je hem op de kinderwagen wilt klikken om te gebruiken kan die ook bijna volledig plat zodat je hem ook kan gebruiken voor langere wandelingen/ centrum in/ of wat dan ook. Hij is wel een stuk zwaarder dus niet echt te tillen los aan de hand, dat is een minpuntje als je hem op die manier wilt gaan gebruiken. Wij hebben dit nooit gedaan omdat altijd het onderstel vd kinderwagen meeging. verder super blij mee.

3 jaar geleden

Wij hebben zelf de maxi cosi pebble 360 gekocht in de winkel , wij vonden die er voor ons ook mooi uitzien

3 jaar geleden

Wij hebben de Pebble 360 gekozen. Qua veiligheid zit je sowieso goed en deze is lichter dan de Cybex.

3 jaar geleden

Wij hebben de pebble pro genomen. Maar de pebble vonden we ook super fijn hanteerbaar

3 jaar geleden

Wij hebben de maxicosi pebble 360. Vonden wij zelf beter, wij wilden eerst cybex ivm platter leggen. Maar ga zonder opzetstukken werken, cybex kan niet zo plat als ik zelf zou willen🙈

3 jaar geleden

Reactie op anmp

Wij hebben de maxicosi pebble 360. Vonden wij zelf beter, wij wilden eerst ...
Wat voor opzetstukken?

3 jaar geleden

Reactie op Samm_

Wat voor opzetstukken?
Voor op de wagen te zetten.

3 jaar geleden

Gekozen voor Cybex omdat deze beste is uit de test. Zowel Maxi-Cosi en Cybex een Duits merk wat altijd kwalitatief onwijs goed is. Tevens gekozen voor de draaibare Base en zoals andere al aangeven gekozen voor de ligstand van het stoeltje (dus niet in de auto tijdens rijden, dus in de isofix). Hierbij ook Adapters te koop die zelfs op mijn abc design kinderwagen past wat een redelijk onbekend merk is maar waarbij de cybex in de kinderwagen wel gewoon plat kan.

één jaar geleden

Hey! Ik weet dat dit topic al 2 jaar oud is maar misschien kunnen jullie mij helpen. Mijn kindje van 4 maanden haat het om in de auto te zitten en gaat echt krijsen… nu wordt er aangeraden om een liggende versie te kopen (cybex of pebble pro 360). Iemand enig idee of dit een optie zou zijn tot geen gehuil meer 😅? Liefs

één jaar geleden

Reactie op Nawin

Hey! Ik weet dat dit topic al 2 jaar oud is maar misschien kunnen jullie mi ...
Dit snap ik niet, zit je kindje niet in de maxi Cosi in de auto dan, aangezien die maar 4 maanden is? Dat is toch ook liggend?

één jaar geleden

Reactie op S_2021

Dit snap ik niet, zit je kindje niet in de maxi Cosi in de auto dan, aangez ...
Nee ik heb ene heel oude maxi Cosi! Dus ik wil misschien de nieuwere pebble kopen die liggend is!

één jaar geleden

Reactie op Nawin

Nee ik heb ene heel oude maxi Cosi! Dus ik wil misschien de nieuwere pebble ...
Ik zou sowieso de afweging maken of het niet veiliger is om een nieuwe te halen als je een hele oude hebt. Sowieso moeten kleintjes liggend achteruit vervoerd worden. Wij hebben de pebble gehad, je kan eventueel ook kijken naar de Pearl, dat is de opvolger en die kun je gebruiken vanaf heel klein tot 4 jaar. Maar dan moet je hem of haar wel dragen tot aan en vanaf de auto want die kun je er niet uitpakken zoals maxi cosi.