15 Reacties

4 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde en ze dronk een stuk minder waardoor ze inderdaad sneller weer om voeding vroeg.

4 jaar geleden

Hier is het idem en af en toe dan echt radeloos van het vele gehuil. Hij is dan op geen 1 manier te kalmeren

4 jaar geleden

Hoi! Ons kleintje is 5+5 en ik ervaar precies hetzelfde, heel onrustig en hij spuugt ook ineens na zijn voeding. Nu heeft hij ook corona, dus ik dacht dat het daar aan lag, maar ik herken ons verhaal in die van jou haha.

4 jaar geleden

Reactie op Marit3110

Wij hadden precies hetzelfde en ze dronk een stuk minder waardoor ze inderd ...
Hoe lang heeft dat geduurd? Het is zo best heftig😓 Ging het spugen ook gewoon snel weer over? Ziet er zo sneu uit

4 jaar geleden

Reactie op XRX

Hoi! Ons kleintje is 5+5 en ik ervaar precies hetzelfde, heel onrustig en h ...
Oh wat naar, hoop dat hij niet al te ziek is? Wat fijn dat mensen het herkennen...Haha sorry niet fijn voor jou natuurlijk maar ik zat er vandaag ff doorheen omdat ik dacht wat doe ik fout en hoe maak ik het weer beter? Maar ja, dan is het gewoon uitzitten☺

4 jaar geleden

Reactie op Laurawhitjaywes

Hier is het idem en af en toe dan echt radeloos van het vele gehuil. Hij i ...
Oh dat klinkt inderdaad heel naar...mijn zoontje is alleen rustig te krijgen in de draagzak. Op zich fijn hoor, dat ik hem stil krijg...maar hij zit nu 24 uur per dag op mij geplakt😅 vannacht zelfs in de draagzak op mij geslapen...kon niet anders. Vindt jouw kindje dat ook niet fijn?

4 jaar geleden

Onze man vandaag 5+5 en heeeeeel erg onrustig zowel overdag als nacht terwijl het vorige week nog super ging . Was vandaag ook echt even de wanhoop nabij. Echt spugen deed hij vanmorgen 1x ze halve fles voor de rest van de dag gewoon kleine beetjes . Sterkte het moet een keer goed gaan komen 🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op Mwdegroot

Onze man vandaag 5+5 en heeeeeel erg onrustig zowel overdag als nacht terwi ...
Ja precies komt uiteindelijk goed😅. Hier ook vanmorgen bijna de hele inhoud van zijn fles uitgespuugd, kwam zelfs uit zijn neusje. Was echt zielig. Daarna ook nog wel meer dan normaal maar relatief kleine beetjes in vergelijking met vanmorgen. Dank je wel, jij ook sterkte ermee😊

4 jaar geleden

Oh wat naar, hoop dat hij niet al te ziek is? Wat fijn dat mensen het herk ...
Hij was best wel ziek, vooral grieperig en had 39 graden koorts, dus dat vonden we wel spannend 🙈 met Paracetamol op, gaat het nu gelukkig een stuk beter, dank je wel 😊 Herkenbaar dat gevoel! Fijn om te weten dat je niet de enige bent, maar tegelijkertijd ook naar 😋 En vooral niet aan jezelf twijfelen hoor, meer dan je best kan je niet doen! Als je er maar voor je kleintje bent 🥰

4 jaar geleden

Hoi dames, mijn kleine meid is 5+1 en sinds gister veel huilen, onrustig veel drinken -geef bv op verzoek erg vermoeiend nu- en veel spugen. Ze gaf wel eens een mondje terug maar dit is andere koek. Denk en hoop een sprongetje, hoe gaat het nu bij jullie? Hoe lang hebben ze dit gehad? Ik had vannacht echt even een breakdown.. mijn man had haar over genomen maar geen oog dicht gedaan waardoor hij vandaag zijn werkdag maar iets aanpast... hoop dat jullie weer in rustiger vaarwater zijn! 🧡

4 jaar geleden

Onze baby spuugt ook veel minder sinds deze week. Is 3 weken, vandaag al dag 4 dat hij super onrustig is en niet valt te troosten. Zo sneu om te zien🥺 Begin van de week dacht ik ook aan een sprongetje, maar die duren toch geen 4 dagen...?

4 jaar geleden

Reactie op Mandiii10hoov

Hoi dames, mijn kleine meid is 5+1 en sinds gister veel huilen, onrustig ...
Heel logisch hoor, om er even doorheen te zitten. Heb dat punt al meerdere keren bereikt deze week😂 het gaat bij ons steeds slechter. Dit dag 6 volgens mij en ik slaap nog maar max 2 uur per nacht en als ik geluk heb nog eens een uurtje of 1.5. Overdag huilt hij continu als hij neer wordt gelegd (of nou ja na 15-30 minuten stil max) dus moet hem bij me dragen en kan ook niet bijslapen zo en dat al een dag of 6. Spugen blijft heel erg, zelfs tot 3-4 uur na de voeding en dan ook weer huilen. Wij hebben zo een afspraak bij de kinderarts omdat hij net aan dysmatuur geboren was en dan moet je op controle (is inmiddels gewoon normaal gewicht voor zijn leeftijd). En dan ga ik toch eens het een en ander navragen. We hebben wat filmpjes van hem want ik twijfel of dit niet "gewoon" reflux klachten zijn. Inmiddels is het echt een huilbaby als je hem neerlegt, in de draagzak is alles prima en spuugt hij ook niet. Hij krijst tijdens de fles maar wil dan wanhopig verder drinken nu iedere voeding, drinkt dan erg onrustig/gulzig, kreunt enorm veel en kronkelt, smakt en slikt veel. Het is echt van een tevreden mannetje de eerste 2 weken naar een ontevreden kindje gegaan vanaf week 2.5-3 die steeds meer spuugt en steeds minder in bed gelegd kan worden. Wordt er wanhopig van, dat hou je toch niet vol 😐

4 jaar geleden

Vreselijk he hier ook midden in het 5 weken sprongetje. Snachts gaat tot nu toe redelijk tot goed. Maar overdag ze is gewoon ontroostbaar soms. Slaapt nu eindelijk al bijna 2 uur bij papa in zn armen 🤞🤞

4 jaar geleden

Reactie op HuisVolLiefde

Vreselijk he hier ook midden in het 5 weken sprongetje. Snachts gaat tot nu ...
Hier spuugt ze nu ook veel meer dan voorheen

4 jaar geleden

Hier ook opnieuw een regeldag. Meiden komen een uur voor de flestijd, slapen een uurtje en zijn dan huilerig en hangerig. Spugen geven ze een slok terug maar niet heel veel, zijn niet volledig verzadigd