11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hier ook last van. Ik ben nu op vakantie en slaap met mijn zusje op de kamer en zij gaat altijd heel laat op bed. Totdat zij gaat slapen, slaap ik heel diep en zodra zij binnen komt begint de ellende. Ik moet er dan een aantal keer per nacht uit om te plassen (ik plas 眉berhaupt al veel, soms wel 20 keer per dag ofzo) en slaap tussendoor maar half en droom heel intens, ook word ik van elk klein dingetje wakker. Misschien je lichaam die zich alvast voorbereid op het moederschap? 馃槀馃槄

4 jaar geleden

Ik herken de dromen zeker wel. De laatste nachten heb ik het gevoel dat ik elke keer als ik me omdraai in een steeds andere ingewikkelde spannende droom beland...

4 jaar geleden

Dat plassen en dat dromen dat herken ik ook heel erg en dan heb ik het gevoel dat ik super nodig moet om vervolgens naar de wc te strompelen voor 5 hele druppels馃ぃ en dat dromen ja afgelopen nacht ook een paar keer hele heftige dromen gehad pfff

4 jaar geleden

Jaaa ik heb ook beide. Onrustige nacht, word bijna elka 1.5 uur wakker om een rondje naar de wc te doen. Doodvermoeiend. En hele levendige dromen over mensen en dingen dat ik denk: WHY?! 馃槅

4 jaar geleden

Reactie op Maggie Palm

Dit bericht is verwijderd
uhmm?? hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Lientje024

uhmm?? hahaha
Geen idee... Zie dit nu pas... Apart. Mijn excuses

4 jaar geleden

Dromen 馃槀 hele gekke

4 jaar geleden

Reactie op Maggie Palm