8 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Ik heb toevallig een borstkolf aangeschaft en gedeclareerd bij Menzis. De factuur of aankoopbon is voldoende

3 jaar geleden

Reactie op Baby_2022

Hoi! Ik heb toevallig een borstkolf aangeschaft en gedeclareerd bij Menzis. ...
Fijn om te horen, dank je wel!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik heb een lactatiekundige op de factuur 'inclusief consult' laten zetten voor de zekerheid. Kreeg de €200 binnen twee dagen terug

3 jaar geleden

Reactie op Steefenf14

Ik heb een lactatiekundige op de factuur 'inclusief consult' laten zetten v ...
Slim, ik kreeg 100 euro terug voor aanschaf kolf

3 jaar geleden

Ik heb wel een consult gedaan, zodat ik ook een aantal kolven kon testen. 230 voor consult en dubbele kolf. Dus 30 zelf betaald, de rest vergoed gekregen.

3 jaar geleden

Mijn declaratie is toevallig vandaag afgewezen bij menzis omdat ik geen consult had bij lactatiekundige…

3 jaar geleden

Reactie op Tessav1

Mijn declaratie is toevallig vandaag afgewezen bij menzis omdat ik geen con ...
Dat is balen zeg!

3 jaar geleden

Moet inderdaad wel een consult bij zitten, anders krijg je het niet vergoed. Vaak willen ze wel een consult op de factuur zetten zonder dat je een consult hebt gehad. Was bij mij tenminste wel zo. Had binnen 3 dagen 200 euro terug van de verzekering