13 Reacties
2 jaar geleden
Zelfde hier! Maar ik koop alles ongeveer 2 maten te groot - vind een beetje oversized ook altijd veel leuker en stoerder staan bij een jongetje eigenlijk.. en koop voornamelijk bij de Zara! Klein tikje duurder dan H&M of c&a maar zit net iets ruimer (en vind ze oprecht de leukste dingen hebben)
2 jaar geleden
Hema rompers en dan van kleding maat 86/92 van se kinderafdeling.
Mijn dochter is ook vrij lang en ook een bolle buik en de baby maat valt klein
Maar ds kinderafdeling valt breder en natuurlijk Iets langer maar kan je omslaan.
Ook prenatal gaat hier eigenlijk goed altijd maat 92 beter te groot dan te klein
C&a valt echt heel klein scheelt gewoon 1 a 2 maten
2 jaar geleden
Reactie op Rileysmommy
En de meegroei rompers van de Hema? Die vallen ook best groot vind ik
Ja die zijn hier het beste ik heb ook nog oude rompers maar moet zeggen meegroei rompers zijn beter
Hopelijk vind TS dit ook
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft ongeveer dezelfde maatjes.
De rompers haal ik bij de Zeeman (die met stretch in, die rekken mooi uit en blijven in vorm).
Voor kleertjes let ik er ook wel op dat er stretch in zit, vooral voor T-shirts. JBC en Hema zijn hier favoriet. Een t-shirt zonder stretch is hier nogal snel te klein, zoals C&A.
2 jaar geleden
Wij hebben geen dikke buik maar een lange zoon met een "groter" hoofd. Ik vind kleding van de WE erg fijn. Iets duurder maar de shirts zijn wel langer en iets ruimer als die van de Hema bijv. Voor het hoofdje zijn wij dol op poloshirts. Heerlijk die knoopjes die extra los kunnen. Rompers is al tijden een drama hier. Toen hij maat 80 had moest hij naar rompers maat 86/92 ivm zijn hoofd en ook wel iets de romp lengte maar de omvang was echt veel te ruim. Toen toch gedaan ivm de kou en winter. Nu heeft hij maat 92 maar de rompers maat 86/92 passen al even niet meer. Onze oplossing is dat nu het toch warmer is hij boxers draagt in maat 92. Zo blijft zijn luier in ieder geval op de plek. En straks als het kouder word koop ik hemdjes bij dat past gewoon altijd met het hoofd. Ter vergelijking onze zoon is 2 weken terug gemeten bij het cb met toen leeftijd 18 maanden 11.5 kilo, 84.5 cm en hoofdomtrek 49.3. Qua lengte verschillen onze kindjes maar misschien kun je hier wel iets mee.
2 jaar geleden
Ja die zijn hier het beste ik heb ook nog oude rompers maar moet zeggen mee ...
Bedoelen jullie deze?
Want daar hebben we nu maatje 86/92 genomen maar dat is dus echt sleuren om zijn armen in te krijgen en dat "plakt" echt aan zijn lijfje... Maar dan de lengte is op de kleinste maat eigenlijk al te lang...

2 jaar geleden
Reactie op Annepies
Bedoelen jullie deze?
Want daar hebben we nu maatje 86/92 genomen maar dat ...

En een maatje groter en de onderkant omzomen? Hier vallen ze juist heel groot, vooral ook veel rek bij de armen. Maar mijn zoontje is vooral heel lang en niet zo bol
2 jaar geleden
Reactie op Annepies
Bedoelen jullie deze?

Ik zou dan gewoon over gaan op boxers maat 92 is de kleinste als die passen. Met een hemd zodra het kouder word.
2 jaar geleden
Reactie op Annepies
Bedoelen jullie deze?

Ja gebruik de grootste stand alleen voor de nacht.
Maar eigenlijk is de issue punt de mouwen bij jou ?
Weet niet of je kind warmbloedig is maar anders spaghetti rompers of rompers zonder mouwen maar met brede banden.
Dan heb je dit niet meer
Of misschien boxers want die maat begint al maat 86/92 op de kinderafdeling en dan van de winter een hemdje erbij .