15 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb eens de tip gehad om van een heel natuurlijke zeepbar wat zeep los te maken en een soort 'zetpilletje' te draaien en deze in te brengen. Dit zou het ook op gang brengen. Ik heb het nooit geprobeerd maar wellicht werkt het voor jullie.
4 jaar geleden
Ik gebruik lactulose, dat is veilig voor baby鈥檚. Mijn huisarts heeft mijn zoontje afgelopen maandag een halve dosis microlax gegeven en daarna heb ik 5ml lactulose gegeven. Kwam toen goed los. Daarna elke dag even 5ml lactulose zodat hij niet weer verstopt raakt. Wanneer het weer normaal is, afbouwen
4 jaar geleden
Reactie op Rachel-1988
Ik heb eens de tip gehad om van een heel natuurlijke zeepbar wat zeep los t ...
Ja dat werkt echt. Wist ik ook niet maar m'n dochter had afgelopen woensdag ook erg last van verstopping, van stukje (gewone)zeep een zetpil gemaakt en ingebracht, en met 5 minuten had ze een goeie volle luier!
4 jaar geleden
Reactie op EJW10
Ik gebruik lactulose, dat is veilig voor baby鈥檚. Mijn huisarts heeft mijn z ...
Ja dat gebruikt hij dus al een hele tijd wel 3 ml de dosering ook iets opgehoogd door de huisarts naar 4 ml. Maar lijkt alsof hij daar misselijk van word en erg veel slijm krijgt. Het werkt voor hem ook niet helaas. Maar misschien nu ik die microlax gister voor de helft heb gegeven kan ik nog een keer die lactulose geven zodat hrt loskomt.
4 jaar geleden
Reactie op Emanuel.K
Oh serieus welke zeep heb je gebruikt dan? Gelukkig heeft het bij jou geert ...
Gewoon normale zeep. M'n moeder had een blokje zeep staan met een mooie wikkel er omheen, gewoon voor de sier zeg maar. Dat was de enige zeep die we op dat moment hadden, maar die heeft goed gewerkt.