4 Reacties

4 maanden geleden

Hoi, Wij hadden precies hetzelfde 2/3 weken geleden. Alleen als wij onze zoon dan 's middags wakker maakte (na 1 uur), was hij erg chagrijnig, omdat hij nog langer wilde slapen 😝 Wij hebben er toen voor gekozen om helemaal te stoppen met het middag slaapje. Dit gaat eigenlijk hartstikke goed hier. Hij slaapt 's avonds rond 19.30 en is meestal dan rond 7.00/7.30 weer wakker terwijl hij daarvoor altijd tussen 4.30 en 5.30 wakker was. Je kan het in ieder geval proberen en kijken of dat werkt voor je dochter 😊

4 maanden geleden

Hier hetzelfde, alleen het probleem is als ik hem wakker maak smiddags dan is hij niet te genieten. Constant huilen en niks is goed genoeg. Ik wilde eigenlijk ook afbouwen, maar ik moet me daar even flink op voorbereiden.

4 maanden geleden

Reactie op XRX

Hoi, Wij hadden precies hetzelfde 2/3 weken geleden. Alleen als wij onze zo ...
Ik denk dat ik het maar ga proberen.. voor me gevoel is ze er nog niet klaar voor maar het is zeker het proberen waard als ik dit zo lees...

4 maanden geleden

Herkenbaar, voor de vakantie waren de meiden rond 6 uur al wakker. Met een middagdutje van 2 uur en op normale tijden naar bed. Op vakantie trok dat bij maar het dutje van 2 uur tussen de middag was echt nodig, thuis ook nog. Wij houden hem erin tot ze zelf niet meer willen slapen tussen de middag. Avond beddtijd zijn we nu wat minder streng in, tussen 19.00 en 20.30 uur en dan slapen ze tot een uur of 7