41 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou je dokter even bellen en zij gaan je waarschijnlijk vragen om datgene op de foto te komen laten zien..
5 jaar geleden
Ik zou je dokter even bellen en zij gaan je waarschijnlijk vragen om datgen ...
Ik heb verloskunde gebeld en foto doorgestuurd. Maar zij kunnen niet 100%zeker zeggen of miskraam is of dat er nog wat zit. Ikzelf denk miskraam maar vind vreemd dat alleen bloed als ik op het toilet zit en niet als loop zit of lig
5 jaar geleden
Reactie op Eefjecl
Hoeveel weken zou je zijn? Ik heb een missed abortion gehad maar curettage ...
Rond de 5.5 a 6 weken
5 jaar geleden
Ik ben 6 wkn zwanger, heb sinds 10dgn licht bloedverlies dagelijks. Bij" grote boodschap" doen heb ik het idee dat er meer bloed vloeit. Menstruatiepijn is er zeer wisselend, geen krampen. Wat een onzekere gevoelens...bah! Morgen krijg ik een echo. Ik hoop dat alles goed mag gaan.
5 jaar geleden
Reactie op Pinguin_2323
Ik ben 6 wkn zwanger, heb sinds 10dgn licht bloedverlies dagelijks. Bij" g ...
Ik duim met u mee dat alles goed is ❤
5 jaar geleden
Ik heb soortgelijk gehad met ongeveer 7.5 week. Ineens bloedverlies en ook met een prop. Ik schrok me wezenloos, want had net 3 dagen ervoor een goede echo gehad.
Met 7+6 weer een goede echo gehad.
Het bloeden stopte eigenlijk na het verlies van het propje. Tenminste, het werd bruin en minder. Dit houd tot de dag vandaag (10 weken) nog aan bij afvegen, maar gisteren ook weer een goede echo gehad.
De verloskundige zei dat kramp ook echt wel aanwezig zou zijn. Ik heb in februari een miskraam gehad, en die pijn + dat bloedverlies merk je wel. Het was een miskraam die opgewekt moest worden, maar toch was alles anders dan het bloedverlies nu.
Het blijft 50/50 maar misschien geeft dit je hoop
5 jaar geleden
Dit heb ik ook gehad enorme klonter en naderhand echo, geen oorzaak te vinden. Wel zeiden ze dat het komt door doorbloeding baarmoeder en sex. Maar Baby is nu 10 maanden oud..
5 jaar geleden
Reactie op CharlieB10
Rond de 5.5 a 6 weken
Ik heb in januari een miskraam gehad met zelfde aantal weken, zag er wel heel anders uit bij mij. Was echt een grote witte/doorzichtige vruchtzak, niet dit… Ik duim voor je dat het geen miskraam is
5 jaar geleden
Ik heb een positieve ervaring! Rond de 6 weken heb ik zo’n zelfde soort stolsel gehad. De verloskundige dacht dat het mis was dus ging ik na een week voor de echo of alles schoon was. Tot onze grote verbazing een kloppend hartje. Zo blij maar ook zo’n mindfuck. Ik moest echt even bijkomen. Mijn zoontje is nu 7 maanden.
5 jaar geleden
Ik heb het ook gehad 3 en 2 weken terug...1x zomaar opeens en 1x na sex. Toen was het echt heel veel bloed en ook een stolsel. Ik dacht meteen dat het mis was na eerdere miskraam maar hebben 2 goede echo’s gehad inmiddels. Het zegt dus niks...maar snap dat je meteen aan het ergste denkt.
5 jaar geleden
VIEZE FOTO HIERONDER...
Heb ook nog wel een foto van het stolsel...wel heel goor maar goed... zie je dat het redelijk overeenkomst en dat het dus ook voor jou nog positief kan uitpakken. Hoewel rekening houden met het ergste nooit kwaad kan natuurlijk 🙈 ik zit nu op 9 weken overigens...

5 jaar geleden
Reactie op CharlieB10
Ik heb verloskunde gebeld en foto doorgestuurd. Maar zij kunnen niet 100%ze ...
Ik heb dit ook gehad. Bloedde alleen als ik op de wc zat en er zat minimaal tot geen bloed op me maandverband. Was toen wel een miskraam bij mij maar hoop dat t bij jou anders loopt.
5 jaar geleden
Reactie op CharlieB10
Ik duim met u mee dat alles goed is ❤
Hoe gaat t nu met u?
5 jaar geleden
Reactie op Milady86
VIEZE FOTO HIERONDER...
Heb ook nog wel een foto van het stolsel...wel hee ...

Dit lijkt er inderdaad erg op. Had u daarna ook bloedverlies? Ik heb namelijk bloedverlies bij het op toilet zitten
5 jaar geleden
Reactie op Milady86
VIEZE FOTO HIERONDER...
Heb ook nog wel een foto van het stolsel...wel hee ...

Dankjewel voor het delen, wat zit een vrouwenlichaam toch bijzonder complex in elkaar, he?
Fijn om langs deze weg toch wat bevestiging en wat hoop te kunnen krijgen in een onzekere periode...geen zwangerschap is hetzelfde dit blijkt....positieve gedachten blijven belangrijk, temeer om stress te verminderen..toch is en blijft dit uitdagend als je lichaam bijzondere symptoom afgeeft welke soms niet gemakkelijk zijn om te interpreteren...
Iedereen veel sterkte gewenst...🙏🍀
5 jaar geleden
Reactie op CharlieB10
Dit lijkt er inderdaad erg op. Had u daarna ook bloedverlies? Ik heb namel ...
Ja ik heb daarna ook nog bloedverlies gehad...eerst nog helderrood en toen werd licht rozig en toen steeds meer naar bruin. Alleen bij het afvegen dus niet dat het eruit liep ofzo.
5 jaar geleden
Reactie op Pinguin_2323
Dankjewel voor het delen, wat zit een vrouwenlichaam toch bijzonder complex ...
Ja het is heel bijzonder allemaal! Wat je zegt...geen één zwangerschap is hetzelfde.
Dat gaf de VK ook aan. De ene verliest heel veel bloed en heeft krampen en er is niks aan de hand. En de ander verliest geen bloed en heeft alle zwangerschapskwaaltjes maar heeft toch een miskraam.
Het blijft iets onvoorspelbaars...en dus duimen voor iedereen dat we een goede zwangerschap mogen hebben 🙏🏼