9 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Mijn dochter heeft 2 moedervlekken. Die heeft ze wel al vanaf de geboorte. Weet niet of je iets aan mijn antwoord hebt. Hoop dat die van jullie kleine man ook onschuldig is.

3 jaar geleden

Hoi! Ik begrijp dat je er naar wilt laten kijken. Beter een keer te veel dan een keer te weinig zeggen ze 😊 Maar ons zoontje (8 maanden) heeft zo'n 4/5 maanden na zijn geboorte op zijn bovenbeen een klein moedervlekje gekregen. Ik vind het heeel schattig haha 🥰

3 jaar geleden

Hier een moedervlek op zijn billetje, heel toevallig op dezelfde plek als zijn opa 🤭 Hij is er niet mee geboren, maar kwam pas na enkele weken tevoorschijn.

3 jaar geleden

Hier ook op haar rug een redelijk grote moedervlek 🙂

3 jaar geleden

Hier ook een lichte verkleuring achterkant onderbeen en kleintje op knie. Helemaal laten controleren door een dermatoloog. Werd normaal bevonden. Maar ik ben ook voorstander om die dingen te laten nakijken. Beter een keertje teveel dan… Succes!

3 jaar geleden

Hier ook een moedervlek op haar buik vanaf de geboorte. Kinderarts en Dermatoloog hebben er na gekeken. En is niks ernstigs aan. Mocht je toch zorgen maken dan kan je altijd langs de arts gaan toch?

3 jaar geleden

Hoi mijn dochter heeft een vlek in haar gezicht onder haar oog. Ik ga toevallig maandag naar de huisarts. Ik heb zelf heel veel moedervlekken en wordt ook 1 keer per jaar gecontroleerd bij een huid kliniek. Hier ook kanker geweest. Ik wil je niet bang maken daarmee want je krijgt het echt niet zomaar. Ik had mijn dochtertje mee genomen naar die kliniek toen ik zelf een afspraak had en daar gaven ze aan dat het er gewoon prima uit zag. Gewoon in de gaten houden mocht het veranderen van grootte of kleur en natuurlijk als je je er niet goed bij voelt gewoon naar de huisarts gaan☺️. Bij mijn dochter kwam het ook pas later en zat het er ook niet vanaf de geboorte.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft er een stuk of 4 over zijn hele lichaam bij gekregen

3 jaar geleden

Ik heb bij 1 van onze kinderen de moedervlek gewoon zien ontstaan, super grappig dat dat zo werkt. Maar is gewoon een moedervlek. Hopelijk en waarschijnlijk die van jullie zoontje ook.