Wij zijn momenteel op vakantie in het buitenland.
Onze dochter heeft hier echt veel moeite met zelf inslapen. Dat heeft ze thuis eigenlijk nauwelijks.
Nou kan ik er hier best wel tot op zekere hoogte bij inkomen. De dagen verlopen anders, slaapt in de buggy aan het zwembad smiddags (wat overigens goed gaat, ze vraagt inmiddels ook zelf om in de buggy te mogen), de dagen zijn wat langer, andere omgeving/geluiden/bed etc. Dus ik begrijp heus echt dat het even wat lastiger is voor haar. Als ze in de nacht wakker wordt is het geen probleem. Dan slaapt ze zelf weer verder. Ze ligt ook bij mij op de kamer, dus die veiligheid heeft ze ook.
Ik wieg haar inmiddels al 6 dagen (half) in slaap omdat het haar gewoon echt niet zelf lukt. Ik leg haar nu wel nog wakker, maar mer haar ogen dicht terug in bed zodat ze wel in bed in slaap valt. Mijn rug is met haar bijna 12kg wel op 😅🤣 en heb nog 6 dagen te gaan 😅
Kijk hier maak ik me, op mijn rug na, er niet zo druk om. Ik snap het wel. Ik ben alleen zo bang dat dat gewieg een gewoonte wordt en het thuis door gaat.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe ging dat toen jullie weer thuis waren?
Heb hier structureel geen zin in namelijk 😅