4 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn net een week geleden terug van een weekje Tenerife! Ik vond het reuzemee vallen in het vliegtuig. Wij vlogen met Transavia, voor in het vliegtuig vond ze vooral het spuugzakje en de menukaart interessant 馃槄. Verder had ik een knisperboekje bij en een boxspiraal. Onze meid zoekt graag contact met anderen dus de medepassagiers was ook een vorm van entertainment 馃ぃ Voor op vakantie zelf had ik stapelbekers mee, 2 boekjes en 2 badeendjes. Vooral de stapelbekers kost weinig ruimte in je koffer en kan onze meid vrij divers mee spelen. Veel plezier!

3 jaar geleden

Speenkoord meenemen vind ik handig en melk kant en klaar meenemen in t vliegtuig. Dat mag gewoon door de beveiliging heen. Dan hoef je niet te klooien in t vliegtuig zelf. Evt in een thermosflesje of gewoon koud in de fles. Alles wat je nodig denkt te hebben om je baby zoet te houden bovenop in je tas leggen zodat je er makkelijk bij kunt en niet hoeft te graaien. Heb een aantal keer gevlogen met haar en heb geen speelgoed mee ofzo. T vliegtuig zelf is al zo interessant en de mensen vooral.

3 jaar geleden

Onze kleine man is altijd goed af te leiden met eten haha! Dus vooral dingen meegenomen die niet zo snel opgaan. Van de kleine keuken hebben ze bijvoorbeeld gedroogde abrikoosjes, dat zijn zulke kleine stukjes, ben je wel even bezig voor het op is 馃槄

3 jaar geleden

Wij zijn in oktober op vakantie geweest naar Turkije. De menukaart en spuugzakje waren groot succes. Voor het stijgen en dalen had ik wat drinken in zijn fles om zijn oortjes te klaren. Verder niet te veel speelgoed meenemen gebruik je toch bijna niet. Wij hadden veel te veel mee. Luiers hebben we daar gekocht scheelt weer ruimte in de koffer ;).