37 Reacties
4 jaar geleden
Oww dat meen je niet!! Wij hebben ook 2 weken geleden een Mutsy kinderwagen besteld. Hebben wel een mail gekregen dat de levering vertraagt is maar niet dat ze failliet zijn. Wij gaan woensdag weer naar de babydump ga dan even navragen hoe of wat. Zit er ook niet op te wachten dat je hem toch krijgt maar dat er dan geen onderdelen meer te krijgen zijn 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Krisje 89
Oww dat meen je niet!! Wij hebben ook 2 weken geleden een Mutsy kinderwagen ...
Wij hebben vanochtend een mailtje gekregen van babypark, dus dan zullen ze nog wel contact met je opnemen denk ik! Ja precies, ze hadden het ook over showmodellen, maar ik ben dan bang dat er straks iets stuk gaat en het niet meer te krijgen is
4 jaar geleden
Bedankt voor het delen, wij hebben de kinderwagen gelukkig al enige tijd in huis. Moesten alleen de voetenzak nog aanschaffen, snel even rond geneusd waar onze kleur nog te krijgen is. Bijna alle site’s hebben t merk verwijderd. Gelukkig nog een bij astra baby store kunnen vinden en ook nog afgeprijsd
4 jaar geleden
Ooh wat naar dat Mutsy failliet is. Zijn zulke fijne wagens! Wij hebben vorig jaar voor onze dochter nog een Mutsy Nio gekocht. Voor onze oudste 5 jaar geleden een Mutsy Evo gehaald. Mijn regenhoes is stuk, even kijken of ik snel nog een kan scoren. Qua vervanging geen idee welke kinderwagen je kan bestellen. Wij gaan nu zelf voor een Bugaboo Donkey 3 duo, onze jongste is straks 1.5 jaar als de kleine wordt geboren.
4 jaar geleden
Ik heb een mutsy kinderwagen bij de babydump besteld, deze zal over een maand geleverd worden. Ik heb geen mail gehad🤷🏼♀️
4 jaar geleden
Wij hebben bij de babypark een showroommodel meegenomen en losse onderdelen & accessoires nog kunnen bijbestellen vanuit het magazijn van babypark zelf die zij nog op voorraad hebben. Als je liever geen showroom model wil hebben kun je ook alleen het onderstel uit de winkel meenemen en de reiswieg+zitje nieuw bestellen omdat die vaak nog op voorraad in magazijn van de winkel zelf liggen. Ik heb na lang wikken en wegen voor de mutsy gekozen, had mn zinnen er zo erg op gezet dus kom geen andere meer vinden waar ik me goed bij voelde, tenzij we ver boven ons budget zouden gaan (boven de €1000,-)
Als je geen problemen hebt met een showroommodel zou je zeker nog even in de filialen een mutsy kunnen uitzoeken. Moet je wel op tijd zijn want er stonden er niet veel meer
4 jaar geleden
Wij zijn vandaag ook door de Babydump gebeld. Alle showroom modellen zijn ook al weg....jakkie
4 jaar geleden
Hi dames, wij verkopen onze Mutsy Igo Urban Nomad! Is voor 1 kindje gebruikt en echt nog in hele goede staat! Voor €200 mag je m overnemen. Als iemand wellicht interesse heeft, laat het vooral weten!😀
4 jaar geleden
Wij hebben de optie gekregen om onze kinderwagen om te ruilen voor een nieuwe hadden nu de nieuwste icon maar echt superveel problemen ermee hij was al 3 keer teruggeweest voor reparaties, we kregen ook netjes te horen dat het helaas nu vaak voorkomt dat er kwaaltjes aan de wagens zitten.
Ons frame stond nu ook weer in de fabriek dus word niet meer gemaakt, wij hebben nu gekozen voor een Dubatti echt een super wagen veel meer opties en veel gemakkelijker