4 Reacties
3 jaar geleden
Hoi,
Ik ben zelf kapster en ik kan je adviseren doe het niet zelf. De haren van je kindje zijn waarschijnlijk nog niet overal even dik en volgroeid. Daardoor is het voor een professionele kapper al lastig er een mooi geheel van te maken. Laat staan dat je er zelf aan gaat knutselen馃ぃ
Tenzij dat het je niks uitmaakt dan kun je het proberen. Maar persoonlijk zou ik het nooit doen!!
3 jaar geleden
Ik zou naar een kapper gaan al kan dat ook dramatisch aflopen.
Dun en dik haar door elkaar.
Ik ben al 3x geweest nu bij 2 kappers en beide keren kom ik thuis dat ik het met de hand bij moet gaan knippen.
Overal springen langere haren er tussenuit die net anders van structuur zijn.
En dan hebben hun super de luxe dure tondeuses die elk haartje schijnen te pakken.
Ik denk als je gaat klooien met een huis tondeuse dat je helemaal de boel kan verkloten.
Ik heb nu een duurdere professionele tondeuse gekocht en ben soms 2 dagen bezig elk plukje en haartje te vangen 馃槄
3 jaar geleden
Update; Ik was een beetje eigenwijs en heb het toch gedaan.... En het zit echt heel mooi(zijn haar was al overal even dik)! Scheelt dat ik in de lockdown het haar van mijn man moest doen haha volgende keer ga ik wel liever naar een kapper want dit koste me een uur werk