9 Reacties

2 maanden geleden

Nog geen ervaring mee. Maar zelf voel ik me op vrijdag ook altijd vermoeider omwille van einde werkweek. Zou dit niet hetzelfde zijn bij een kind? Maw dat het dan fijn is om op vrijdag niet te werken en je kind meteen na school thuis te kunnen laten komen. 😀

2 maanden geleden

Mijn zoontje wordt ook in januari 4. Nu gaat hij di en vrij naar de opvang. Als hij naar school gaat, gaat hij ma en do naar de bso. Dan zijn we wo en vrijdag vrij, dan kan hij eventueel bij de start wo of vrij thuis blijven. Aan het einde van de week zijn ze vermoeider, dat zie ik op mijn werk. Ik ben ook benieuwd naar de ervaring van anderen.

2 maanden geleden

Ik werk ook de dinsdag, woensdag en vrijdag. Op dinsdag en vrijdag gaat hij straks na school naar de BSO. Op woensdagmiddag haalt oma hem op. In het begin misschien eerst aankijken hoe je zoontje het doet op school voor je iets aan je eigen rooster gaat veranderen. Hoor heel veel dat gelijk alle dagen naar school de eerste periode te zwaar is. Heb je een bepaalde vorm van opvang achter de hand als je zoontje vrij is? Hier zat de BSO al vol nog voor we konden aanmelden op school. Inmiddels wel een plekje gekregen maar daar moet je dus ook al vlot bij zijn…

2 maanden geleden

Ik volg

2 maanden geleden

Reactie op DPD

Mijn zoontje wordt ook in januari 4. Nu gaat hij di en vrij naar de opvang ...
Welk werk doe je? Basisschool? :)

2 maanden geleden

Reactie op LvdVen

Welk werk doe je? Basisschool? :)
Nee niet op de basisschool, ik ben wel verbonden aan een school als jeugd en gezinswerker. Als ik er op vrijdag ben, dan zie je hele vermoeide kinderen. De juf zei donderdag zijn ze helemaal moe. Het is straks wennen 5 dagen naar school.

vorige maand

Ik kreeg bericht dat de kindjes die vanaf januari 4 jaar worden op woensdag vrij zijn Ik werk op dinsdag (oma), woensdagochtend (oma), donderdag (bso), vrijdagochtend maar dan is hij op school.

vorige maand

Hier gaan ze vanaf maart op maandag en donderdag maar de vso en bso dat worden dan lange dagen voor ze. Hopelijk kunnen ze de eerste 2 maanden een beetje wennen aan het schoolritme