14 Reacties

4 jaar geleden

Oh een hele aparte naam! Wel super stoer. Ik kan zelf bij de eerste paar zoekopdrachten niet veel speciaals vinden als ik Danvi intyp dus ook geen Demoon… maar mocht het je toch storen, kan je de A niet gewoon vervangen met een E?

4 jaar geleden

Ik snap je punt best goed eigenlijk Ja ik vind dit een mooie naam die zouden we voor ons kindje kiezen als het het jongetje werd, hij is wel lang maar ik vond hem zo mooi en komt zo goed als niet voor... Djamairo wat je uitspreekt als djameiro Het is een iet wat lastige naam denk ik dan maar zo mooi

4 jaar geleden

Djeven

4 jaar geleden

Kes

4 jaar geleden

Oh dat snap ik wel dat je je daar niet helemaal lekker bij voelt! Ik hou zelf ook heel erg van aparte sterke namen en wij hebben namen zoals Bodhi, Dante, Storm, Levi, Otis, en Eise overwogen.. bijna gekozen voor Bodhi maar is uiteindelijk toch iets anders geworden. Vind de betekenis van Bodhi ook heel mooi - bewustwording en/of wijsheid in het Sanskrit.. weet niet of dat stoer genoeg is maar zijn iig niet super veelvoorkomend!

4 jaar geleden

Ik wilde heel graag Denvi maar dat vond mn man niks.. Maar vind het wel echt een hele mooie naam! Bodhi / Joah / Révi hadden we ook nog op het lijstje staan. Misschien kun je daar iets mee?

4 jaar geleden

Ik vind dat Dorian wel past bij Silvia.

4 jaar geleden

Wes

4 jaar geleden

Denvi, dayli, devi, kyaro, dyaro, dion.

4 jaar geleden

Ergens snap ik je wel, maar ik spreek zelf uit ervaring als ik zeg dat de betekenis van je naam niet veel voorstelt voor anderen dan. Mijn naam betekent zelf oorlog en verderf maar mijn ouders vonden het mooi. Zelf krijgen wij ook een jongetje en krijgt hij een naam die veld betekent. Voor mij persoonlijk maakt de betekenis niet uit, het gaat er mij om wat zijn naam voor jou betekent, maar he, dat ben ik.

4 jaar geleden

Dani? Lijkt er op en is een toegankijke naam. Ken zelf iemand met die naam

4 jaar geleden

Wij twijfelen zelf tussen jake of jace lekker kort maar wel stoer. Wij kwamen snel op deze naam omdat hij 3 namen opschreef en ik ook en bij ons alle twee kwam deze naam dus voor in de top 3.

4 jaar geleden

Ik kan wel snappen dat je de betekenis niet zo prettig vind, maar dat is ook maar iets wat ooit iemand bedacht heeft voor die naam. Maar ipv Denvi is dan gewoon Danny niet een optie? Of Dennie, uitspraak komt wel overeen. Kan snappen als je de naam oudbollig vind hoor maar ik vind het nog best een stoere naam.

4 jaar geleden

Vind het wel een leuke naam! Hier heb ik een Nyckle (nie-kle) We krijgen een Ymre (iem-re) Ook stond Sverre op de lijst.