7 Reacties

3 weken geleden

Hi, ja hoor mijn dochter wordt ook in januari 4 & slaapt op woensdag middag nog wel 2 uurtjes. Ze heeft daarvoor ook wel zwemles gehad maar we merken wel dat ze het nodig heeft om de rest van de week door te komen. Volgens mij komt dat alleen maar meer als ze zo naar school gaan! Dat ze uit school even gaan rusten. Niks ergs aan hoor!

3 weken geleden

Ja hoor hier eigenlijk altijd nog 1 谩 2 uur, maar gaat dan 's avonds wel later naar bed (tussen 8 en 9). Hoelaat gaat jou dochtertje dan 's avonds?

3 weken geleden

Reactie op YJansen

Ja hoor hier eigenlijk altijd nog 1 谩 2 uur, maar gaat dan 's avonds wel la ...
Als ze overdag een klein slaapje doet dan gaat ze er tussen 19.00 en 19.15 in 鈥榮 avonds, maar dan slaapt ze vaak pas echt rond 20.00. En als ze overdag wakker blijft dan ligt ze er tussen 18.30 en 18.45 in en slaapt ze binnen 5 脿 10 minuten. En ze wordt 鈥榮 ochtends altijd ergens tussen 06.45 en 07.30 wakker

2 weken geleden

Hier een zoontje die 鈥榮 middags heel vaak nog in slaap valt als we tussen 12 en 16 uur bijvoorbeeld een stukje met de auto moeten rijden. Op de opvang kan hij prima wakker blijven en thuis ook mits we 鈥榮 middags wel even een filmpje of iets voor hem opzetten om even te relaxen. Hij zal in januari ook niet 5 dagen naar school gaan 馃槄. Onze school heeft besloten dat alle kindjes vanaf dit schooljaar van half 9 tot 14 uur les hebben. Dat lijkt ons voor 5 dagen in de week best wel pittig vooral als er geen vrije middagen meer zijn. Ons idee is om eerst 3 dagen te doen (dat is hij nu ook gewend met opvang) en van daaruit langzaam op te bouwen.

vorige week

Bij ons slaapt hij ook nog de meeste dagen van de week overdag. Meestal 1-1,5 uur. Hij wordt 12 januari 4 jaar. We zien best wel op tegen helemaal stoppen met het middagslaapje.

vorige week

Reactie op Ani4ue

Bij ons slaapt hij ook nog de meeste dagen van de week overdag. Meestal 1-1 ...
Zijn jullie van plan het al af te gaan bouwen het middagslaapje?

4 dagen geleden

Reactie op Lin-AM

Zijn jullie van plan het al af te gaan bouwen het middagslaapje?
Ja dat willen we wel. Anders is de overgang zo groot straks. Ik denk vanaf deze week om de dag een middagslaapje en dan zien hoe dat gaat.