14 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op A1985
Waarom ben je precies bang voor de reactie van je familie?
Me ouders niet zo voor staan zijn voor opa en oma te worden
4 jaar geleden
Ahw, maak je niet druk. Het gaat goedkomen! Probeer van je zwangerschap te genieten en wie weet, vallen de reacties van je familie wel reuze mee. Ze zullen wellicht even schrikken, maar draaien hopelijk snel bij. Fijn dat je het wel hebt kunnen delen met je mentor. Veel succes met je opleiding! Ik weet niet of je ook prive berichten kan sturen via deze app (heb het pas gedownload) maar je kan me anders altijd berichten!
4 jaar geleden
Reactie op Littleduck
Nee niet echt
Om die reden raad ik je aan om het wel te vertellen. Je moet toch een keertje, beter nu en daarna minder stress en lekker gaan genieten dan er tegen aan blijven hikken😘 hier toen gelijk verteld, was even rot. Maar daar moet je even doorheen ♥️ opa en oma zijn nu de allertrotste!!
4 jaar geleden
Reactie op anmp
Hoe is het nu met je?
Ik heb nog niets kunnen vertellen om er nieuwe ontwikkelingen spellen die niet zuiver te noemen is. Ik heb vorige week een bloeding gehad maar gelukkig voel ik gisteren een voetje trappen, ben nu 17 +2 dagen.. over drie weken heb weer contact met mijn jonge moeder hulp
4 jaar geleden
Hoi, het is inderdaad niet zo makkelijk soms om het nieuws te vertellen of over je lippen te krijgen. Het is zo persoonlijk en levensingrijpend, ook voor de omgeving! Mensen verwachten het niet, en het past vaak niet in een gesprek.
Wij hebben dit opgelost door een cadeautje te geven met daarin een kopie van een echootje, zo hoef je zelf niks te zeggen, misschien kan dat een tip zijn?
4 jaar geleden
Reactie op valentine2019
Hoi, het is inderdaad niet zo makkelijk soms om het nieuws te vertellen of ...
Helaas is niet het vertel aan familie een probleem, alleen heb iemand die beweerd dat hij de vader is. En mijn vriend heb nog niet vertel dat daar last van heb
4 jaar geleden
Reactie op anmp
Ooh nee, dat is vervelend zeg! Maar dan is het al wel naar buiten gekomen, ...
Hoopt het wel