Goedenavond,
Onze zoon van 9 weken kloekt heel erg tijdens het drinken. Hierdoor spuugt hij alles uit. Eerst bij BV, daarom overgestapt op FV, op aanraden van het CB. Wij geven 5 flessen van 180ml+6 scheppen.
Wij hadden net een nieuw blik 'normale' Nutrilon gekocht. En daarna op aanraden van het CB Nutrilon A.R. Alleen is de A.R. erg dik en doet onze zoon hier v茅茅l te lang over (ruim 45 minuten tot 1 uur).
Een grote speen betekent dat meneer weer gaat kloeken dus dat is op dit moment geen optie.
Kunnen wij deze nu mixen met de A.R. voeding? Wij dachten zelf aan 1 schep 'normale' +5 scheppen A.R.
Hieronder een afbeelding ter verduidelijking van de voeding.
Onze dochter van 7 weken spuugde ook veel. Ik geef haar 'normale' nutrilon en dat verdik ik iets met johannesbroodpitmeel. Dan kan je het zelf zo dik maken als nodig is. Mijn dochter heeft maar een klein beetje i n haar fles nodig zodat ze niet spuugt.
Onze dochter van 7 weken spuugde ook veel. Ik geef haar 'normale' nutrilon ...
Vraagje.. als je zegt spugen is dat dan spugen als je haar neerlegt of echt zo鈥檔 straal spugen? Mijn dochter die spuugt vaak als ik haar weg leg terwijl we haar lang rechtop houden. Raad je dit dan ook aan om te gebruiken? Of heb jij het over spugen als in een straal dat der hele inhoud eruit komt?
Onze dochter van 7 weken spuugde ook veel. Ik geef haar 'normale' nutrilon ...
Bedankt voor je antwoord. Helaas heb ik al voor 40 euro voeding staan. De 5 scheppen+1 normale voeding schep zijn prima voor hem. Daarom de vraag of het gemixt mag worden.