9 Reacties
2 jaar geleden
Geen ervaring mee, maar ons zoontje komt ook niet aan. Hij zat al op onderste lijntje en zakt nu onder de curve, al 3 weken op 5.1 kilo met 5 maanden. Wel herstellende van RS virus nog.
Is deze voeding op advies van CB of kinderarts? Wij hebben maandag controle dus ben benieuwd of ze ons ook zoiets gaan adviseren.
2 jaar geleden
Op advies van kinderarts. Er zit daar bijna dubbel zoveel calorieën in.
Ons meisje is 16 weken en weegt 4kg840. Was maar 40 gr bijgekomen in 2 weken. Ze is wel al 61.5 cm. Ze zakt ook op haar curve.
Zou meer moeten zijn volgens de hoeveelheid die ze drinkt. Het is wel geen grote drinker...
2 jaar geleden
Ons zoontje drinkt tegen 600cc per dag, altijd slechte drinker geweest en nooit op 150ml/kg gezeten, we krijgen er gewoon niet meer in. Toen hij RS kreeg was het helemaal dramatisch met maar 15-30ml in per keer.
Nu al 3 weken uit ziekenhuis en met moeite die 600cc binnen per dag en maar 35 gram aangekomen. Dus via huisarts overleg met KA aangevraagd en die vond het geen reden tot zorgen dat hij niet aankomt na ziekenhuisopname door RS 🤷🏼♀️ ik zou liever hebben dat hij wat aan gaat komen van 5kilo met 5 maanden is niets natuurlijk.
Dus ben benieuwd hoe het met jullie gaat met deze voeding 🤞🏻
2 jaar geleden
Hier drinkt ze ook maar rond de 600. Maar met die hoeveelheid moest ze meer bijgekomen zijn.
Tot nu toe drinkt ze hem heel goed.
Net haar hele fles op😱
150+6 schepjes. De verhouding is wat anders.
Ze hebben ook bloed afgenomen. Vrijdag resultaten 🤞
Succes maandag!
8 maanden geleden
Een oud topic. Maar hier ben ik ook benieuwd naar? Ons kindje komt ook niet goed aan en drinkt weinig. Hoe is het bij de ts afgelopen?
7 maanden geleden
Ik ben niet TS maar wel in dit topic, zoontje is nu bijna 2,5jr en nog steeds klein van stuk (10kg en 81cm - dit staat netjes in verhouding) nog elk half jaar controle bij KA ivm groei.
Nog steeds een hele slechte eter maar super vrolijk, ondeugend mannetje en helemaal mee met fysieke en mentale ontwikkeling verder.
7 maanden geleden
Reactie op S_2021
Ik ben niet TS maar wel in dit topic, zoontje is nu bijna 2,5jr en nog stee ...
Ons zoontje is 10 maand en woog laatst 7,290kg en 64,5 cm dus niet groot en hebben begin April bloed genomen en er was niet iets uitgekomen alleen dat zijn groeihormoon in de hersenen aan de lage kant zijn. Dit gaan ze dan ergens Juli terug bloed nemen en evalueren. Hij krijgt Fantomalt bij zijn flessen en infratrini gehad maar lust dit niet zo graag en drinkt zijn flessen niet op. Dus daarmee ben ik terug naar opti pro gegaan plus fantomalt belangrijk dat hij het uit drinkt dan half fles te laten zitten🤷♀️ half Juni terug controle KA. Maar met gewicht en lengte zit hij wel zijn proportie alleen echt onder de curve. Maar het is zo een actief heerlijk manneke vanaf in de buik heel beweegelijk en is niets veranderd. Staat, klapt in handjes, brabbelt, wilt aan handjes stappen, stapt in park rond, kruipt. Dus van ontwikkeling doet hij het super vind ik dan
Maar soms begint mijn hoofd te piekeren omdat ie zo klein is🫣 hoe gaat het nu bij jullie?