8 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb die rechtsboven op het plaatje dat is de nieuwe verpakking op de oude verpakking stond : nutrilon standaard 1

4 jaar geleden

Forte is dacht ik voor hongerige baby鈥檚 , dus kun je beter de standaard nemen om te beginnen is mij geadviseerd

4 jaar geleden

Wellicht goed om de aflevering van keuringsdienst en waarde eens te kijken over flesvoeding. Daar kom je er achter dat de zuigelingen melk van ieder merk hetzelfde is omdat deze aan strenge regels moet voldoen. Dus het eigen merk kruidvat is net zo goed als nutrilon, maar scheelt je wel de helft in prijs. 馃槉

4 jaar geleden

De gewone standaard versie. Rechtsboven dus. Ik wilde graag nutrilon omdat die ook fos en gos erin heeft zitten. (Uit mijn hoofd.) Uit diverse onderzoeken is gebleken dat de ontlasting van baby's die dat krijgen meer lijkt op dat van de baby's die moedermelk krijgen. Dat zit niet in alle voedingen.

4 jaar geleden

Standaard melk is voor kinderen zonder gevoeligheid voor lactose. Standaard zit alles in wat je kleintje nodig heeft. Alles wat geen hypoallergenic erop heeft staan is eigenlijk onzinnig om te kopen. Het heeft geen toegevoegde waarde. Hypo allergeen is belangrijk als ze gevoeligheid hebben voor lactose of intolerantie hebben. Dit merk je aan uitslag/eczeem of heftige krampen. Je kan nutrition nemen, hero of Kruidvat eigen merk. Overal zit hetzelfde in. Daarna stap je over op 2 en daarna bouw je af met water of melk of wat je je kindje dan wil Aanbieden. Alles wat daarna komt 3, 4, 5 of peutermelk is allemaal onzin. Werk op het KDV dus heb al veel voorbij zien komen. Als je kindje last heeft van reflux kan je johannesbroodpitmeel toevoegen. Maar dat zijn dingen en zorgen v贸贸r later. :).

4 jaar geleden

Ga je misschien eerst proberen borstvoeding te geven? Anders heb je van nutrilon 1 ook een kartonnen pakje met 3 zakjes voeding, kost iets van 2 euro. Ben je toch eerst gered mocht de borstvoeding niet lukken!

4 jaar geleden

Enorm bedankt voor jullie antwoorden 馃挅馃憤馃徎

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem1821

Ga je misschien eerst proberen borstvoeding te geven? Anders heb je van nut ...
Super handig !