17 Reacties

één jaar geleden

Ik ben op nutrilon 2 gebleven voor die 2 maanden 😊

één jaar geleden

Ik zit al vanaf 9 maanden op 3

één jaar geleden

Wij blijven bij nr 2

één jaar geleden

Wij blijven bij 2. We hebben nu standaard opvolgmelk, maar de pepti opvolgmelk toen bij mijn oudste en de hypoallergene opvolgmelk van de jongste waren beide van 'vanaf 6 maanden' (geen eind bekend....) dus ik zie geen enkele reden om met standaard opvolgmelk ineens wel door te moeten gaan naar 3. Zit alleen maar extra suiker in wat het weer moeilijker gaat maken om naar normale koemelk over te stappen. Vanaf 12 maanden normale koemelk hier.

één jaar geleden

Wij blijven bij 2 want 3 blijkt niet zo goed te zijn, zit alleen extra suiker in dus dat gaan we niet doen.

één jaar geleden

Reactie op Kristel86

Ik zit al vanaf 9 maanden op 3
Met welke reden dan?

één jaar geleden

Hier blijven we ook bij 2 😊

één jaar geleden

Wij zijn altijd bij 1 gebleven

één jaar geleden

Hier ook al sinds 10 maanden op 3, meiden wennen langzaam aan gewone melkproducten

één jaar geleden

Ik hoop dan toch wel dat de fles dan helemaal is afgebouwd En anders blijf ik op 2 van omneo is er geen vervolg meer

één jaar geleden

Mijn kleine is bijna 11 maanden en zijn nog altijd bij 1 gebleven

één jaar geleden

Wij zijn bij 1 gebleven

één jaar geleden

Wij gaan bij 2 blijven tot 1 jaar

één jaar geleden

Wij zitten nog bij 2 maar ik had een grote voorraad ingeslagen en we hebben nu nog steeds 6 potten😅

één jaar geleden

Kom net van het CB af, die gaf aan dat we vanaf 11 maanden rustig aan over mogen op gewone melk in de fles. Al is overstappen naar nummer 3 ook prima geweest zolang het nodig is

één jaar geleden

Wij zijn wel overgegaan op 3, eigenlijk omdat 2 op was en ik dacht nou dan gaan we nu over haha.

één jaar geleden

Wij zijn altijd op 1 gebleven. Vanaf 12 maanden over op gewone koemelk!