4 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met de nutrilon duobalans. Wij geven 1 of 2 flesjes nutrilon prosyneo per dag. die wordt ook aangeraden om te gebruiken naast borstvoeding. Savonds heeft mijn baby veel honger en geven we een flesje voor het slapen. Ik kolf dan twee uurtjes later. Op opvang dagen krijgt mijn baby drie voedingen maar als ik drie keer kolf heb ik maar genoeg voor twee voedingen. Dus dan krijgt hij 1 flesje kunst. Eerst kreeg hij drie flesjes bv aangevuld met kv maar nu dus 2 volledige bv en 1 volledige kv omdat er af en toe een dag is dat hij veel slaapt en maar twee flesjes krijgt. Dan blijft er geen bv over.

4 jaar geleden

Hoi, ik heb geen ervaring met Nutrilon duo maar ik geef ook borstvoeding fulltime maar ik heb trucje ontdekt misschien iets voor jou ook? Als ik mijn zoontje afgekolfde moedermelk in een fles geef dan drinkt hij het te snel en wordt hij minder verzadigd, dus heb ik online gezocht of je moedermelk kan mengen met flesvoeding. Dit kon, dus doe ik het nu 50/50. Als mijn zoontje keer de borst niet wil maar ik de fles, ik kolf zelf ook niet genoeg maar dit helpt wel bij ons. đŸ„°

4 jaar geleden

Ik heb in de overstap van bv naar kv Nutrilon duobalans gebruikt. Of het beter is dan normale voeding: geen idee. In het combineren met bv ging het bij ons prima. toen alle bv op was en ze volledig kv kreeg had ze wel 1-2 weken best last van krampjes (ze ging van 6 poepluiers per dag naar ongev 1). Na 1 maand overgestapt naar andere voeding en dat ging ook helemaal prima!

3 jaar geleden

Reactie op Aleadia

Hoi, ik heb geen ervaring met Nutrilon duo maar ik geef ook borstvoeding fu ...
Gebruik jij hiervoor ‘gewone poeder’ (dus een nutrilon/Kruidvat eigen merk)? â˜ș