13 Reacties

4 jaar geleden

Ja ik heb het. En vind het heel handig. Je weet ongeveer wanneer je kleintje een sprongetje heeft en ze leggen je uit wat gebeurd er echt in zo een sprongetje en wat jij kan doen .

4 jaar geleden

Reactie op Alexandralaura

Ja ik heb het. En vind het heel handig. Je weet ongeveer wanneer je klei ...
Doen ze ook in het boek ik heb het boek en zelf gekeken naar de app ik vindt het geen meerwaarde hebben

4 jaar geleden

Het verschil is dat de app een stuk goedkoper dan het boek is :)

4 jaar geleden

Volgens mij kan je veel van de app op hun site vinden.

4 jaar geleden

Ik heb ook de app, is indd we fijn om te zien wat er in een sprong gebeurd. Zelf wel ervaren dat het niet gelijk liep met mijn kindje dus een beetje verwarrend.

4 jaar geleden

Ik vond de info over de sprongetjes wel leuk om te lezen. Heb alleen het beknopte boek (gekregen) en daar staan de inhouden van de sprongetjes niet in.

4 jaar geleden

Hier ook de app en “‘nog maar” 1 sprongetje gehad, maar deze liep ook niet gelijk met de app bij onze kleine. Op het moment dat hij sprongetje zou moeten hebben, was hij er uit. Het boek is veel uitgebreider in informatie en bevat ook een groot interessant stuk over slapen. Als je zin hebt om lekker te lezen over de sprongetjes en de ontwikkeling is het boek best een aanrader. Wil je puur alleen de data weten en Wat het sprongetje inhoudt, dan is de app genoeg. Leuk is ook de dagboek functie!

4 jaar geleden

Het is leuk om dit te lezen, maar de informatie die ze geven hoeft helemaal niet van toepassing te zijn op je kindje. Oei ik groei is helemaal niet wetenschappelijk onderbouwd doordat heel veel kindjes anders ontwikkelen. Natuurlijk kan het wel overeenkomsten hebben maar ik zou het niet zien als de manier maar meer als extra informatie.

4 jaar geleden

Ik vind de app echt weinig toevoegen. Zeer weinig functionaliteiten. (De sprong klopte hier overigens ook niet). Het geld mijns inziens niet waard. Ik heb een keer het boek bij de kringloopwinkel gekocht voor een klein bedrag. Heb je meer aan.

4 jaar geleden

Ik heb het boek gekocht die vind ik wel echt top staat zoveel meer in😃. De app had ik ook maar die voegt inderdaad weinig toe vind ik.

4 jaar geleden

Ik gebruik hem, en ben er super blij mee! De weken met de sprongetjes kloppen hier niet maar geeft voor mij wel een mooie indicatie wat er gaat komen. Ook kun je symptomen een beetje aan zien komen en helpt het mij om mijn zoontje wat beter te begrijpen tijdens zijn sprong.