21 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben ze jammer genoeg nog niet tegen gekomen van Olvarit, Soms zoek ik in het babyschap naar biologische potjes(niet omdat het perse biologisch moet zijn maar er is veel meer variatie) waarvan sommige volgens mij wel 10 maanden zijn ! En moet zeggen de potjes gaan hier ook veel sneller dan dat ik zelf eten maak 🤣
3 jaar geleden
Alleen de structuur is anders. In potjes van 12+ meer structuur / grotere stukjes. Bij deze potjes moet wel echt gekauwd worden.
Hier krijgt hij sinds een week 12+ potjes sommige 8+ potjes waren zo waterig en glad… was niet meer genoeg voor hem.
3 jaar geleden
Reactie op Mummalicious
Alleen de structuur is anders. In potjes van 12+ meer structuur / grotere s ...
Dat idee had ik ook!!!
En onze zoon is totaal geen fles drinker als we geluk hebben krijgt we voor het slapen gaan beetje fles naar binnen en als dat niet het geval ik komt hij in de nacht…
Ik dacht iets meer avond eten slaapt hij misschien ook makkelijker door
3 jaar geleden
Ik had dezelfde vraag, dus ik heb afgelopen week toevallig hiervoor met nutricia gebeld. Het verschil is inderdaad dat er in de 12+ potjes grovere stukjes zitten. Daarnaast kunnen er in de 12+ potjes ook kruiden zoals knoflook en peper zitten.
3 jaar geleden
Ik heb vandaag een potje vanaf 12 maanden gegeven aan m’n zoontje van 10 maanden, de stukjes die erin zaten waren veel kleiner als de stukken die ik voor hem kook 🙈 kon verder ook niks ontdekken wat hij nog niet zou mogen, hij at het heerlijk op. Was overigens wel net zo snel op als potje voor 8 maanden
3 jaar geleden
Reactie op R8M
Ik pak soms ook één van 12m en als ik het te grof vind stamp ik het nog eve ...
Wat bedoel je hier mee?? (Ijsblok stamper dille en kamille?)
3 jaar geleden
Reactie op Geertje2021
Ik had dezelfde vraag, dus ik heb afgelopen week toevallig hiervoor met nu ...
Dankjewel voor je reactie
3 jaar geleden
ik had dit pas nagevraagd, omdat ons zoontje nog meer wou eten na 8 maanden potje. Consultatiebureau gaf aan dat in 12 maanden potjes zout/kruiden zitten die dan eigenlijk nu nog niet mogen.
Ik heb pas een vrije middag ervoor genomen om stuk of 20 maaltijden te maken en in te vriezen. Heb daar 250 gr van gemaakt en als ik is een potje geef in t weekend erna wat yoghurt
3 jaar geleden
Reactie op Franca Enzing
Wat bedoel je hier mee?? (Ijsblok stamper dille en kamille?)
Is een merk 😀
3 jaar geleden
Je kan makkelijk andere leeftijd potjes pakken structuur is alleen anders
Die van mij krijgt soms die van 1,5 en geeft er helemaal niks om
3 jaar geleden
Mijn zoontje at met 7 maanden al 12 en 18+ potjes. Alleen deed hij er dan 3x over om het op te krijgen. (Avond, volgende middag, avond) hij kreeg direct al hele stukken
3 jaar geleden
Reactie op rjv1997
ik had dit pas nagevraagd, omdat ons zoontje nog meer wou eten na 8 maanden ...
Ook niet echt waar want die van 12 maanden dezelfde smaak heeft als de pot van 8 maanden