Iemand enig idee waar in boxers maat 80 kan kopen? Nu in de zomer wordt een romper toch wel wat warm... Zie overal 86 of 92 maar ons mannetje heeft maar een smal kontje en broekjes maat 80 馃き
Niet zozeer maat 80, maar ik weet wel dat zeeman behoorlijk klein valt. Wellicht dat de kleinste maat dan past?
Volgens mij zijn de trainingsbroekjes (soort onderbroekje met toch een licht opvangstofje voor als er toch geplast wordt) wel kleiner te krijgen. Zou je even moeten googlen 馃槄
Hier hetzelfde met een smal kontje, toch boxers in maat 86 bij de zeeman an hema gehaald en die zitten echt prima. Valt wat kleiner vooral die van de zeeman!
Okee ik ga denk ik toch maar die van Hema halen, lees veel van jullie dat ze best wat kleiner vallen. Is dan maat 86/92. Zeeman gaan vanaf 92. Of zijn die dan toch nog kleiner?
Heb je toevallig een droger? De onderbroekjes van de zeeman krimpen namelijk behoorlijk als je ze daarin doet. Dat is misschien een idee?
Ik gebruik zelf al 4 maanden maat 92 voor mijn zoon, toen hij net in maat 80 kwam.
Heb je toevallig een droger? De onderbroekjes van de zeeman krimpen namelij ...
Okee goede! Heb nu de onderbroekje van zeeman maat 92 gewassen. Ga ze morgen passen maar als ik zijn broeken zie, moet dit eigenlijk wel lukken inderdaad dus goeie tip!!!
Jaaaa zeeman 92 past echt dikke prima!!! Thanks voor de tips! En deze zijn in prijs ook nog leuk. Hadden wel maar 1 setje maat 92 nog... dus daar beginnen we vast mee 馃き