18 Reacties

2 jaar geleden

Hema misschien 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op djamillaax

Hema misschien 馃槉
Hema is het kleinste 86/92 en dat valt erg groot 馃き

2 jaar geleden

Reactie op X1996xK

Hema is het kleinste 86/92 en dat valt erg groot 馃き
Awhh jammer ! Dann geen idee eerlijk gezegd 馃檲 Ik haal het eigenlijk allemaal bij zeeman ondergoed

2 jaar geleden

Reactie op djamillaax

Awhh jammer ! Dann geen idee eerlijk gezegd 馃檲 Ik haal het eigenlijk allem ...
Ja daar inderdaad ook gekeken. Vanaf 92 pas helaas.

2 jaar geleden

Reactie op X1996xK

Ja daar inderdaad ook gekeken. Vanaf 92 pas helaas.
Jaa klopt mijn dochter is ook lang sorry dan weet ik het niet

2 jaar geleden

Reactie op djamillaax

Jaa klopt mijn dochter is ook lang sorry dan weet ik het niet
Geen probleem! Misschien heeft iemand anders DE tip 馃榿

2 jaar geleden

Niet zozeer maat 80, maar ik weet wel dat zeeman behoorlijk klein valt. Wellicht dat de kleinste maat dan past? Volgens mij zijn de trainingsbroekjes (soort onderbroekje met toch een licht opvangstofje voor als er toch geplast wordt) wel kleiner te krijgen. Zou je even moeten googlen 馃槄

2 jaar geleden

Hema valt wel vrij smal vind ik. Dochter had vorig jaar 80, had toen onderbroekjes in 86/92

2 jaar geleden

Reactie op Girlmom92

Hema valt wel vrij smal vind ik. Dochter had vorig jaar 80, had toen onderb ...
Hoe pastte die?

2 jaar geleden

Reactie op X1996xK

Hoe pastte die?
Pastte prima. Ze had er nog wel een luier onder. Ze is nu is nu ongeveer 94 cm en draagt nu 98/104 ondergoed.

2 jaar geleden

Ik heb van de Hema juist een maat of 2 groter, past prima, valt namelijk best klein.

2 jaar geleden

Zalando?

2 jaar geleden

Hier hetzelfde met een smal kontje, toch boxers in maat 86 bij de zeeman an hema gehaald en die zitten echt prima. Valt wat kleiner vooral die van de zeeman!

2 jaar geleden

Okee ik ga denk ik toch maar die van Hema halen, lees veel van jullie dat ze best wat kleiner vallen. Is dan maat 86/92. Zeeman gaan vanaf 92. Of zijn die dan toch nog kleiner?

2 jaar geleden

Heb je toevallig een droger? De onderbroekjes van de zeeman krimpen namelijk behoorlijk als je ze daarin doet. Dat is misschien een idee? Ik gebruik zelf al 4 maanden maat 92 voor mijn zoon, toen hij net in maat 80 kwam.

2 jaar geleden

Reactie op Ajuparaplu

Heb je toevallig een droger? De onderbroekjes van de zeeman krimpen namelij ...
Okee goede! Heb nu de onderbroekje van zeeman maat 92 gewassen. Ga ze morgen passen maar als ik zijn broeken zie, moet dit eigenlijk wel lukken inderdaad dus goeie tip!!!

2 jaar geleden

Reactie op X1996xK

Okee ik ga denk ik toch maar die van Hema halen, lees veel van jullie dat z ...
86/92 is inderdaad prima. Heb zelf afgelopen week 98/... gehaald en die zitten ook heel goed.

2 jaar geleden

Jaaaa zeeman 92 past echt dikke prima!!! Thanks voor de tips! En deze zijn in prijs ook nog leuk. Hadden wel maar 1 setje maat 92 nog... dus daar beginnen we vast mee 馃き