11 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg. Mijn productie kan ook wel een boost gebruiken. Ik eet tijdens de week ook havermout als ontbijt. Maar heb niet echt het gevoel dat ik daardoor meer productie produceer. Alle tips zijn welkom 🤗

4 jaar geleden

Las ook dat borstvoedingsthee wordt afgeraden

4 jaar geleden

Reactie op Am1718

Las ook dat borstvoedingsthee wordt afgeraden
Ja, heel veel verschillende meningen erover. De ene zegt dat het geen kwaad kan. De andere zegt van wel Heel verwarrend

4 jaar geleden

Veel water drinken, goed eten en dan vooral volle producten zoals volle yoghurt e.d. Je kan lecitine supplementen gebruiken, dit zorgt ervoor dat je melk wat dunner is en beter stroomt. Bij mij werkt het heel goed, eerst veel last van verstopping en sliertjes melk die uit mijn tepels kwamen en nu geen last meer van Niet wat je bedoeld denk ik, maar de tepel zalf van medela verlicht pijnlijke tepels heel erg dus dat ondersteund ook

4 jaar geleden

Ik gebruik op aanraden van de lactatiekundige Fenegriek en Gezegende distel tinctuur

4 jaar geleden

Galactogil zakjes nemen. Veel water drinken en goed eten. Salie vermijden. Dadels eten. Vaak baby aanleggen. Hoe meer vraag, hoe meer productie.

4 jaar geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik op aanraden van een lactatiekundige boezemvriendjes en lecithine gaan gebruiken. Had het idee dat de borstvoedingsthee van Weleda ook wel wat deed.

4 jaar geleden

Reactie op Claudia7890

Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik op aanraden van een lactatiekundige ...
Borstvoedingsthee met venkel en/ of anijs wordt sinds kort afgeraden vanwege de plantgifstoffen.

4 jaar geleden

Ook aanleggen aan beide borsten is belangrijk bij elke voeding. Zo gaat de productie echt heel erg vooruit. Wat ik ook een blessing vind zijn herbruikbare zoogcompressen van bamboe. Had eerst wegwerp maar deze zuigen veel meer op, vooral snachts fijn. Ik heb 20 stuks, 10 was net te weinig met wassen in mijn ervaring

4 jaar geleden

Reactie op Twinmom94

Veel water drinken, goed eten en dan vooral volle producten zoals volle yog ...
Die purelan zalf van medela is inderdaad de redding van mijn tepels!

4 jaar geleden

Reactie op JTW

Die purelan zalf van medela is inderdaad de redding van mijn tepels!
Werkt dat nou echt beter dan de lanoline zalf van bijvoorbeeld kruidvat eigenmerk?