13 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Ik werk ook in de zorg als verzorgende IG , ik werk +- 4 dagen. Mijn man werkt 5 dagen. Ik werk geen nachten meer alleen dagdiensten 7:00 - 15:15 of avonddiensten 15:00 - 23:00. Ik vind het af en toe best zwaar.. Ons zoontje gaat 2 dagen naar de gastouder, als ik avonddiensten heb wisselen mijn man en ik elkaar af!

3 jaar geleden

Mijn vriend werkt 5 ploegen en ik ook onregelmatige diensten of van half 8 tot half 5 of van half 5 tot 12 het is pittig aangezien wij de zorg samen doen dus soms als hij een ochtend dienst heeft heb ik een avond dienst maar ook vroeg me bed al uit en andersom ook maar twijffel wel dat wanneer de kleine naar een opvang gaat of school ik ander werk wil gaan doen zodat ik op haar kan roosteren

3 jaar geleden

Ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis. Werk nu 24 uur, maar dit betekend niet dat je 3 dagen in de week werkt. Het kan best zijn dat je de ene week 4 dagen werkt en de andere week 2. Ik werk alle diensten dus ook nachten en die vind ik wel pittig. Het is dat ik het werk zo leuk vindt maar ik kijk af en toe wel eens om mij heen of er iets is met meer regelmaat..

3 jaar geleden

Ik werk 20 uur als verpleegkundige in het zkh en mn vriend werkt regelmatig maar moet soms in de avonden of weekenden wel vanuit huis werken en sporadisch even naar het buitenland. We hebben een tweeling die naar de opvang gaan als ik moet werken overdag. Met een avond-, nacht- of weekenddienst zorgt hij voor ze. Dit werkt voor ons prima, ik ben er zelfs over aan het denken om toch weer meer te gaan werken omdat ik ook veel energie uit m'n werk haal. Denk dat het ook scheelt hoe je lijf reageert op avond- en nachtdiensten. Zelf vind ik het prima om een hele dag met de meiden bezig te zijn en dan 's nachts te gaan werken. De volgende ochtend brengt mn vriend ze naar de opvang en ga ik ze om 13/14 uur weer ophalen maar ik weet dat niet iedere collega dit volhoudt.

3 jaar geleden