23 Reacties

één jaar geleden

😂 als je iets wilt bereiken in het leven werk je er gewoon iets harder voo ...
Doel je hierop dat ik niet hard genoeg werk omdat ik advies vraag hoe andere iets doen? Omdat ik er niet voor kies dat mijn kind haar vader 'met geluk' mag zien maar ik het ouderschap samen wil beleven? Sjah, ik kan alleen maar hopen dat ik het verkeerd heb begrepen en je niet zo kortzichtig oordeelt want anders zou ik dat wel heel jammer vinden voor jezelf en je naasten. Maar goed, laten we deze 'discussie' stoppen. Ik hoop dat je het leven leidt dat JIJ wilt, zolang je daar content mee bent is het goed toch?

één jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Lastig hoor, ook na een lange tijd en de beleving die erbij komt. Is er rui ...
Dank je wel voor het meedenken💕! Hij heeft nu naast zijn vaste vrije dag, een extra dag ouderschapsverlof opgenomen zodat we een om de week een dagje met zn drieën vrij zijn. Het kwam er ook deels op neer dat ivm het lang borstvoeding geven het van zelfsprekend was dat ik er uit ging en dat is er zo ingeslopen. Nu moet ik eerder aangeven wat ik wil en we hebben een nieuwe oppas ☺️. Dus ben benieuwd! Bijna vakantie, dat zal ook vast veel goed doen 😉!

één jaar geleden

Reactie op Bb2122

Alleenstaande moeder (bewust), af en toe de kleine naar opa en oma en verde ...
Wauw, topper 💪!! Wat ik zelf fijn vond is, schoonmaken/opruimen wanneer ze wakker is en/of het eerste half uur iets voor mezelf doen wanneer ze slaapt en daarna pas schoonmaken haha..