8 Reacties
4 jaar geleden
Zelfs als ik hier zijn nageltjes ‘perfect’ heb geknipt en geveild haal ik hem s ochtends ook wel is met een kras uit z’n bed.. zulk soort dingen gebeuren nou eenmaal en je kan moeilijk de hele nacht naast z’n bed gaan zitten kijken! 1 troost hier zijn alle krasjes tot nu toe altijd weggetrokken zonder litteken of iets
4 jaar geleden
Het is zo naar als die kleintjes zich open krabben, helaas ben je dat ondanks goed vijlen niet altijd voor.. helemaal niet als ze al een gevoelige huid hebben.
Wij hebben een slaapzak met wantjes eraan vast. Wel een aanrader als hij in de nacht veel met zijn handjes in zijn gezicht zit. In de nacht krabt hij zichzelf hier niet meer open in ieder geval.
4 jaar geleden
Je bent een topmoeder, want je wil het beste voor je kindje en dat geef je hem ook! Baby's hebben zulke scheermesjes als nagels en zo'n dun huidje, dit is bijna niet te voorkomen (mijn zoon heeft dagelijks krasjes, hoe erg ik ook vijl). Geen zorgen, ze houden er niks aan over!
4 jaar geleden
Kan gebeuren toch je hebt van die krabwantjes maar je kan er ook sokken omheen doen.
Gelukkig hersteld de baby huid snel en zal je er niks meer van zien
4 jaar geleden
En ontaarde moeder is iets heeeeeel anders hoor 😅, je kunt niet altijd alles perfect tot in de pintjes voor elkaar hebben. Althans ik niet