16 Reacties

één maand geleden

Moet heel vervelend zijn voor jou en je kindje. Mijn zoontje heeft 1 jaar geleden een beet gekregen van een insect en jeukt daar nu nog steeds tot bloedens toe aan. Ik kreeg ook nergens gehoor en ga nu sinds kort naar een homeopaat en ik merk op dat hij minder krabt. Misschien is het raadplegen van een homeopaat wel eens een nieuwe insteek... Veel succes alvast!

één maand geleden

Vragen of de dokter een keertje urine wil testen? Misschien iets van blaasontsteking ofzo?

één maand geleden

Reactie op Bb2122

Vragen of de dokter een keertje urine wil testen? Misschien iets van blaaso ...
Zij is een tijdje geleden hierop getest (paar weekjes geleden), maar was negatief gelukkig. Misschien handig om het idd opnieuw te laten testen.

één maand geleden

Reactie op 2CB2

Moet heel vervelend zijn voor jou en je kindje. Mijn zoontje heeft 1 jaar ...
Ja heel erg!! Het houdt me constant bezig omdat ik het zo sneu vind om haar zo te zien. Dankjewel voor de tip, ga ik zeker overwegen😊

één maand geleden

Heeft ze ook uitslag dat ze haar luier en broek uit wilt trekken? Eet en drinkt ze wel goed of is ze huilerig?

één maand geleden

Reactie op JusTaTwo

Heeft ze ook uitslag dat ze haar luier en broek uit wilt trekken? Eet en dr ...
Nee ik zie verder geen uitslag, ze eet en drinkt wel goed. Ze heeft wel een fase gehad dat ze op melk na bijna niks wilde drinken.

één maand geleden

Iets van een allergische reactie misschien, waardoor de slijmvliezen geïrriteerd raken?

één maand geleden

Ik zou terug gaan naar de huisarts. Vertrouw op je moeder gevoel. Misschien even bloed laten testen. Kijken of nieren en lever/gal goed werken.

één maand geleden

Reactie op Enjoy-it

Ik zou terug gaan naar de huisarts. Vertrouw op je moeder gevoel. Misschien ...
Elke keer wanneer ik iets opzoek op het internet zie ik iets over de lever staan. Moet er nu al bijna van huilen nu ik je reactie zie.

één maand geleden

Reactie op lindamiya

Elke keer wanneer ik iets opzoek op het internet zie ik iets over de lever ...
Ik ben geen arts hoor, maar je moeder gevoel klopt vaak wel. Vertrouw je gevoel.

één maand geleden

Ik had een keer een huisarts die tegen me zei dat ik altijd mijn moedergevoel moest volgen. Ze zei het zo stellig dat ik daar regelmatig aan terugdenk. Wellicht is het consultatiebureau een optie? Hier zijn ze best meedenkend. Weet niet hoe dat bij jou zit natuurlijk. Ik ga binnenkort een keer extra langs bij de arts omdat ik me wat zorgen maak.

één maand geleden

Reactie op ynskje

Ik had een keer een huisarts die tegen me zei dat ik altijd mijn moedergevo ...
Ja ik denk al wel langer dat ze last heeft van een bepaalde allergie/intolerantie (ik vermoed zuivel/koemelk) want ze heeft ook nog steeds last van verborgen reflux. Bedankt voor de tip! Waar maak jij je zorgen om als ik vragen mag?

één maand geleden

Reactie op ynskje

Ik had een keer een huisarts die tegen me zei dat ik altijd mijn moedergevo ...
M’n zoon z’n groei loopt terug. Daarnaast eet hij heel weinig dingen, lust bijna niets. Al vanaf het begin, niet erg maar in combi met z’n groei toch goed om te checken. Hij heeft eczeem en is veel ziek. Hij heeft ook altijd donkere wallen onder z’n ogen bijv. Maar koemelk kan je wel een poosje uit het dieet houden om te kijken wat het doet misschien?

één maand geleden

Reactie op ynskje

M’n zoon z’n groei loopt terug. Daarnaast eet hij heel weinig dingen, lust ...
Ah wat vervelend. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. ❤️

één maand geleden

Kan het een parasiet zijn? Is er al ontlasting getest? Jeuk en donkere kringen onder de ogen doen mij daar direct aan denken. Donkere urine kan ook wijzen op te weinig vochtinname. Drinkt ze wel genoeg? Eventueel bloed prikken als je het echt niet vertrouwd.

één maand geleden

Reactie op babykamer

Kan het een parasiet zijn? Is er al ontlasting getest? Jeuk en donkere kri ...
Ik ga hier al weken achteraan en nooit zijn ze met zoiets gekomen. Ik heb ook twee katten, kan dat een kans op een parasiet vergroten? Is gevaarlijk, ik ga morgen gelijk bellen🥺