16 Reacties
9 maanden geleden
Moet heel vervelend zijn voor jou en je kindje.
Mijn zoontje heeft 1 jaar geleden een beet gekregen van een insect en jeukt daar nu nog steeds tot bloedens toe aan. Ik kreeg ook nergens gehoor en ga nu sinds kort naar een homeopaat en ik merk op dat hij minder krabt.
Misschien is het raadplegen van een homeopaat wel eens een nieuwe insteek...
Veel succes alvast!
9 maanden geleden
Ik had een keer een huisarts die tegen me zei dat ik altijd mijn moedergevoel moest volgen. Ze zei het zo stellig dat ik daar regelmatig aan terugdenk.
Wellicht is het consultatiebureau een optie? Hier zijn ze best meedenkend. Weet niet hoe dat bij jou zit natuurlijk. Ik ga binnenkort een keer extra langs bij de arts omdat ik me wat zorgen maak.
9 maanden geleden
Reactie op ynskje
Ik had een keer een huisarts die tegen me zei dat ik altijd mijn moedergevo ...
Ja ik denk al wel langer dat ze last heeft van een bepaalde allergie/intolerantie (ik vermoed zuivel/koemelk) want ze heeft ook nog steeds last van verborgen reflux. Bedankt voor de tip! Waar maak jij je zorgen om als ik vragen mag?
9 maanden geleden
Reactie op ynskje
Ik had een keer een huisarts die tegen me zei dat ik altijd mijn moedergevo ...
M’n zoon z’n groei loopt terug. Daarnaast eet hij heel weinig dingen, lust bijna niets. Al vanaf het begin, niet erg maar in combi met z’n groei toch goed om te checken.
Hij heeft eczeem en is veel ziek. Hij heeft ook altijd donkere wallen onder z’n ogen bijv.
Maar koemelk kan je wel een poosje uit het dieet houden om te kijken wat het doet misschien?
9 maanden geleden
Reactie op babykamer
Kan het een parasiet zijn? Is er al ontlasting getest?
Jeuk en donkere kri ...
Ik ga hier al weken achteraan en nooit zijn ze met zoiets gekomen. Ik heb ook twee katten, kan dat een kans op een parasiet vergroten? Is gevaarlijk, ik ga morgen gelijk bellen🥺