16 Reacties

3 jaar geleden

Gelukkig nieuwjaar! 🎆 Hier niet wakker geschrokken, hier gewoon de hele avond niet geslapen en wakker gebleven vanaf 15:30😩 uiteindelijk viel ze 00.30 als een blok in slaap. De hele avond bij ons gezeten en samen vuurwerk gekeken.

3 jaar geleden

Hier niet kleine man lag rond 21:00 op bed en is niet wakker geworden terwijl het hier toch aardig goed los ging 🙈

3 jaar geleden

Hier de kleine ook later naar bed gegaan als normaal. Want is hij vandaag jarig. Maar hij slaapt gewoon door het vuurwerk heen. Maar we hebben nog wat voor hem bewaard.

3 jaar geleden

Sliep als een blok door. Uiteindelijk wel wakker. Maar de hardste knallen roerden hem niet...!

3 jaar geleden

Nee hier was hij nog wakker. Hebben we zo uit gepland, dat hij rond 00:30 naar bed zou gaan. Het was toen nog bezig hier dus uiteindelijk 00:45 naar bed gegaan. Maar voor een keertje vind ik dit oké! Het is weekend en een keer in het jaar vind ik het niet zo erg als hij tot later wakker blijft. Gewoon samen naar het vuurwerk kunnen kijken 🥰

3 jaar geleden

Nope hier is hij echt in coma hahaha terwijl echt heel veel kei harde knallen waren . Gelukkig Nieuwjaar

3 jaar geleden

Reactie op Kristel86

Hier de kleine ook later naar bed gegaan als normaal. Want is hij vandaag j ...
Gefeliciteerd !

3 jaar geleden

Ons meisje is bij opa en oma logeren (200 meter verderop) net na 12e even langsgeweest. Ze wilde de hele avond niet slapen, schrok telkens wakker(en vond het veel te gezellig) om kwart voor 12 toch I n slaap gevallen en daarna door het ‘echte’ vuurwerk heen geslapen 😅 Terwijl ze langs het plein wonen waar het hele dorp vuurwerk afsteekt haha.

3 jaar geleden

Sneu van het schrikken, wel gezellig om samen te hebben gekeken! Hier is de kleine bijna éen en heeft tot heden nog geen nacht doorgeslapen. Maar al dat keiharde vuurwerk word gewoon doorheen geslapen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Babybruin

Sneu van het schrikken, wel gezellig om samen te hebben gekeken! Hier is d ...
Precies hetzelfde hier...En toen t om 2 uur wat rustiger werd buiten werd ze juist onrustig/wakker/huilerig....(misschien toch door de prikkels van de harde knallen onbewust??)

3 jaar geleden

Reactie op Babybruin

Sneu van het schrikken, wel gezellig om samen te hebben gekeken! Hier is d ...
Bizar hè haha. Hier ook, had al zo’n 6 weken niet doorgeslapen, hele bommen gingen er af onder zijn slaapkamerraam, en gewoon doorslapen tot 06:30! Ik snap echt niks van baby’s hoor 😂 Sneu voor de kindjes die zo geschrokken zijn!

3 jaar geleden

Wat sneu dat je kindje zo geschrokken is . Ik was op alles voorbereid maar niet nodig geweest. Kleine ging hier gewoon om 19.30 naar bed onder t genot van bommen die geen vuurwerk mogen heten . 🙈 Madame viel als een blok in slaap en heeft gewoon doorgeslapen . Trots op haar

3 jaar geleden

Ja hier ook wakker geworden rond half 1 denk ik.. en toen kon ze niet meer slapen. Vanaf daar was het een aardig onrustig nachtje.. die kon er wel bij met deze week slaapregressie 😂

3 jaar geleden

Haha nee hier heeft ze van 18.00 tot 6.45 aan één stuk geslapen, niks meegekregen van alle knallen 😄. Wel sneu voor de kindjes die zo geschrokken zijn 🥺

3 jaar geleden

Hier ook wakker geworden. Door vuurwerk heen geslapen en toen wij om half 1 naar boven gingen werd hij wakker 🤭. Knalde hier nog flink. Samen even gekeken en vond het prachtig. Na 10 minuutjes in bed gelegd, toen werd het ook al wat rustiger en sliep hij heerlijk verder.