16 Reacties
3 jaar geleden
Hier niet kleine man lag rond 21:00 op bed en is niet wakker geworden terwijl het hier toch aardig goed los ging 🙈
3 jaar geleden
Nee hier was hij nog wakker. Hebben we zo uit gepland, dat hij rond 00:30 naar bed zou gaan. Het was toen nog bezig hier dus uiteindelijk 00:45 naar bed gegaan. Maar voor een keertje vind ik dit oké! Het is weekend en een keer in het jaar vind ik het niet zo erg als hij tot later wakker blijft. Gewoon samen naar het vuurwerk kunnen kijken 🥰
3 jaar geleden
Nope hier is hij echt in coma hahaha terwijl echt heel veel kei harde knallen waren . Gelukkig Nieuwjaar
3 jaar geleden
Reactie op Kristel86
Hier de kleine ook later naar bed gegaan als normaal. Want is hij vandaag j ...
Gefeliciteerd !
3 jaar geleden
Ons meisje is bij opa en oma logeren (200 meter verderop) net na 12e even langsgeweest. Ze wilde de hele avond niet slapen, schrok telkens wakker(en vond het veel te gezellig) om kwart voor 12 toch I n slaap gevallen en daarna door het ‘echte’ vuurwerk heen geslapen 😅
Terwijl ze langs het plein wonen waar het hele dorp vuurwerk afsteekt haha.
3 jaar geleden
Reactie op Babybruin
Sneu van het schrikken, wel gezellig om samen te hebben gekeken!
Hier is d ...
Bizar hè haha. Hier ook, had al zo’n 6 weken niet doorgeslapen, hele bommen gingen er af onder zijn slaapkamerraam, en gewoon doorslapen tot 06:30! Ik snap echt niks van baby’s hoor 😂
Sneu voor de kindjes die zo geschrokken zijn!
3 jaar geleden
Haha nee hier heeft ze van 18.00 tot 6.45 aan één stuk geslapen, niks meegekregen van alle knallen 😄.
Wel sneu voor de kindjes die zo geschrokken zijn 🥺