9 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben net 2 weken terug.. fles Voeding heb ik meegenomen, fruit en avond eten. Maisvingers. En een dikke deken zodat hij op z’n buik op de “grond” kon slapen.. dit ging heel goed. Tijdverschil heeft Max 2 dagen geduurt. Gewoon met de tijd van daar mee gaan komt alles goed. Ik was blij dat ik zelf veel luiers mee had genomen en Zwemluiers. Want die luiers van daar vond k echt 3 keer niks.. en je kan evt paar lege bakjes mee nemen voor eten in te doen voor onderweg. Zo heb je altijd vers eten bij je. Je hoeft je niet druk te maken, hier stelde het “niks” voor. Ik ben met 2 kindjes alleen terug na Nederland gevlogen. Ook dat ging goed. Succes gewenst

3 jaar geleden

Vlieg je met KLM of Tui? KLM heeft een babybassinet aan boord waar je gebruik van kunt maken op aanvraag. Hier heeft m’n zoontje heerlijk 6 uur in liggen slapen op de nachtvlucht terug😀. En voor de heenvlucht veel speelgoed, tablet met Teletubbies erop en eten meegenomen, ging ook prima! Tijdverschil vond ik alleen terug lastig, heen ging het redelijk vanzelf in een goed ritme

3 jaar geleden

Toen ik jaren geleden naar Curaçao vloog om daar te gaan wonen, zat er een gezin met een jong kind naast me. Die hadden een soort rolkoffer gevuld met speelgoed en zij hadden de voorste rij in het vliegtuig, Er bestaat een kans dat je een bedje kunt huren om te slapen. Zij legden hun kindje bij de voeten op de voorste rij onder een klm dekentje, prima slapen. Tijdverschil heb je zelf ook last van haha, gewoon aangaan. Heerlijk hoor om daarheen te gaan, veel plezier alvast

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Toen ik jaren geleden naar Curaçao vloog om daar te gaan wonen, zat er een ...
Zo'n bedje is maar tot 68 cm dacht ik.

3 jaar geleden

Vlieg je met KLM of Tui? KLM heeft een babybassinet aan boord waar je gebru ...
Die gaan maar tot 68 cm.

3 jaar geleden

Je kan ook een soort van opblaaskussen kopen wat je dan voor de stoel zet (bij de beenruimte) en op die manier een bedje maakt! Mijn ervaring met KLM is dat de stewardessen sowiesie super behulpzaam zijn met een kind. Ik vloog alleen met een kindje van 7 maanden naar Amerika en de stewardessen kwamen uit eigen initiatief mijn kindje vasthouden zodat ik even warme koffie kon drinken en plassen. En ken je de babylounge op Schiphol? Fijne plek om te zitten, spelen, eten en slapen tot je vlucht gaat vertrekken.

3 jaar geleden

Wat leuk dat je naar Curacao gaat, heerlijk! Wij zijn in november geweest, toen ons zoontje 10 maanden was. Heenreis een dag/avond vlucht en terug een nachtvlucht. We hadden een Deryan airtraveller mee en daar heeft hij heel goed op geslapen (tip: niet te hard opblazen want dan gaat ie kapot door te hoge druk als je opstijgt.... Bij ons gebeurd helaas haha). Als hij wakker was, veel laten kruipen door het gangpad en vooraan in het vliegtuig waar meer ruimte was. En in de draagzak in slaap laten vallen en dan overleggen op het Deryan bedje. Ging heel goed! En met het tijdsverschil, eerste nachten steeds tussen ca. 2u en 4u op geweest, maar ik vond het ook wel weer iets hebben zo midden in de nacht gaan zitten spelen. Scheelt dat je zelf ook wel een jetlag hebt. In het ritme van daar mee gaan, dan zijn ze er snel genoeg aan gewend! Wij hadden een huurauto en lieten hem vaak in de auto naar een strand toe lekker slapen. Of gingen weg na zijn eerste slaapje. Niet te druk over maken, het komt vanzelf wel goed! Volg vooral je kind en geniet!

3 jaar geleden

Wij zijn naar Dubai geweest begin deze maand en dat ging echt top. Ik had een nieuw boekje en speeltje voor hem gekocht en had wat van die Ella’s kitchen babysnackjes gekocht maar was allemaal niet nodig. Iets kortere vlucht natuurlijk Ik geef BV en heb hem met opstijgen aangelegd. Met dalen wilde ik dit weer doen maar meneer had eerder honger dus ik had een flesje water en een banaan in de aanslag (zodat hij toch zou slikken) maar ook dat was niet nodig. Emirates is echt top met kindjes. We kregen hele fijne plekken (een keer helemaal vooraan zodat hij daar kon spelen en terug helemaal achteraan). Wat mijn zoontje leuk vond was rondje lopen door het vliegtuig en contacten met andere kindjes :). Hij heeft ook lekker geslapen was eigenlijk zo voorbij. Op de terugvlucht een uur vertraging gehad in het vliegtuig en hij viel toen met opstijgen al in slaap. Tijdverschil is maar 3 uurtjes dus daar hebben we niet zo heel veel van gemerkt. Alles verschoof gewoon een beetje. Hele fijne vakantie!

3 jaar geleden

Super bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ga zeker een paar tips gebruiken😃