13 Reacties

3 jaar geleden

Wij slaan een jaartje over, maar willen wel gaan als ons zoontje 2 is. Ik blijf dan vooral bij hem en ga lekker wandelen met de slee en zwemmen. Ik ben niet zo een ski heldin dus helemaal prima voor mij.

3 jaar geleden

Met wintersport snap ik het, dat werkt niet met een baby erbij… En denk doordat ik dit een ‘doe vakantie’ vindt dat je minder aan je dochter denkt. Je bent overdag veel bezig. Als je de hele dag op een strandbedje ligt, zal je er meer aan denken

3 jaar geleden

Wij slaan een jaartje over, maar willen wel gaan als ons zoontje 2 is. Ik b ...
Dat is ook leuk. Dan beseft die het al meer. Wij zijn allebei erg van het skiën, hihi.

3 jaar geleden

Reactie op rjv1997

Met wintersport snap ik het, dat werkt niet met een baby erbij… En denk doo ...
Daar heb je zeker gelijk in, je bent idd veel bezig op de dag.

3 jaar geleden

Wij zijn in de zomer even weggeweest zonder de kids (2 jaar en 8 maanden nu). Ze hadden het super bij opa en oma en wij genoten van elkaar!

3 jaar geleden

Reactie op MarlonEngelsman

Wij zijn in de zomer even weggeweest zonder de kids (2 jaar en 8 maanden nu ...
Heerlijk zeg!

3 jaar geleden

Ik ben nu 2x van donderdag tm maandag(avond) weggeweest. Gezellig met haar broer van 2 bij opa en oma logeren, dit gaat prima.1x in juli en 1x in september.

3 jaar geleden

Reactie op lovebaby123

Daar heb je zeker gelijk in, je bent idd veel bezig op de dag.
Daarom wil ik niet op wintersport 🤣

3 jaar geleden

Wij gaan met mijn ouders, zij skiën niet meer maar vinden het wel heel leuk om in winter wonderland te zijn. Beetje wandelen, sleeën met de kleine en samen lunchen op de berg.

3 jaar geleden

Ik zou er idd niet aan moeten denken om zonder mijn kind op vakantie te gaan. Maar ieder z’n ding 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Evelinee

Wij gaan met mijn ouders, zij skiën niet meer maar vinden het wel heel leuk ...
Dit! Wij nemen ook ouders mee :) ideaal

3 jaar geleden

Je zal je kind zeker op sommige momenten missen maar dat is niet erg toch? Zolang je er van kan genieten moet je gewoon gaan! Zolang je maar een goed logeeradres hebt voor de kleine ;)

3 jaar geleden

Zelf nog niet geweest met mijn baby maar vroeger wel met nichtjes & neefjes als baby. We gingen dan met opa’s en oma’s die heel graag meekwamen om lekker met de baby’s te wandelen en op terrasjes te zitten😅.