21 Reacties

3 jaar geleden

Difrax heeft er 1 met 3 verschillende soorten en doekje eraan vast

3 jaar geleden

Wij hebben de bijtspeeltjes van Oli & Carol en vinden deze echt heel fijn! Wij hebben zelf de radijs en de kersen en ons zoontje is er helemaal fan van. Maar ze zijn helaas best prijzig. Goedkopere ook fijne bijtspeeltjes hebben ze bij de HEMA. Een diertje met een ring eraan, dit kunnen ze ook goed vasthouden.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Sofie de giraf 😁 is mijn dochter (6 maand) helemaal gek op en die kan ze goed beetpakken

3 jaar geleden

Ik heb waarschijnlijk 10 verschillende gekocht in de hoop dat iets zou helpen. En toen! Sofie de giraf gekocht! Echt een uitvinding!

3 jaar geleden

Heb er een van difrax gekocht met verschillende bijt spullen de aan die me zoontje zelf beet kan houden

3 jaar geleden

Zo'n simpele bijtring van dr Brown. Vind hij hier heerlijk haha!

3 jaar geleden

Die van matchstick monkeys zijn heel makkelijk vast te houden. We hebben een paar bijtringen maar deze is toch favoriet.

3 jaar geleden

wij hebben deze, zoontje is er helemaal dol op!

3 jaar geleden

Sofie de giraf. Hebben ook koelring.

3 jaar geleden

De maiskolf van Nûby!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Mushie bijtring bal is supergoed vast te houden van alle kanten. Is ook makkelijk met speenkoord vast te maken aan zn stoeltje en dan kan hij er nog goed mee spelen. Mushie bijtring met oortjes en Sofie giraf vindt ie ook leuk.

3 jaar geleden

Mushie bijtbal :)

3 jaar geleden

Hier de vos en het konijn van de Hema, doen het allebei goed

3 jaar geleden

Welke van Sophie giraf hebben jullie want je hebt veel soorten?

3 jaar geleden

Welke van Sophie giraf hebben jullie want je hebt veel soorten?
Wij deze.

3 jaar geleden

Ik heb sophie de giraf bijtspeeltje en een koelbijtring van kruidvat huismerk.

3 jaar geleden

"Natruba bijtring pauw - blauw - Baby's & Bijters" https://www.babysenbijters.nl/p/natruba-bijtring-pauw-blauw Onze dochter is gek op deze

3 jaar geleden

Trixie het haasje

3 jaar geleden

Hier de mushie bijtring met beren oortjes en de dr. Brown flexees bijtring die bij de flessenset zat. De mushie vind ik mooier, maar de dr. Brown is de grote favoriet van ons meisje haha. Er zitten ook bobbeltjes op en ik heb het idee dat dat meer verlichting geeft dan een zonder ;)

3 jaar geleden

Het eendje van de HEMA is hier favoriet.