21 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben de bijtspeeltjes van Oli & Carol en vinden deze echt heel fijn! Wij hebben zelf de radijs en de kersen en ons zoontje is er helemaal fan van. Maar ze zijn helaas best prijzig. Goedkopere ook fijne bijtspeeltjes hebben ze bij de HEMA. Een diertje met een ring eraan, dit kunnen ze ook goed vasthouden.
3 jaar geleden
Ik heb waarschijnlijk 10 verschillende gekocht in de hoop dat iets zou helpen. En toen! Sofie de giraf gekocht! Echt een uitvinding!
3 jaar geleden
Heb er een van difrax gekocht met verschillende bijt spullen de aan die me zoontje zelf beet kan houden
3 jaar geleden
Die van matchstick monkeys zijn heel makkelijk vast te houden. We hebben een paar bijtringen maar deze is toch favoriet.
3 jaar geleden
Welke van Sophie giraf hebben jullie want je hebt veel soorten?
Wij deze.

3 jaar geleden
"Natruba bijtring pauw - blauw - Baby's & Bijters" https://www.babysenbijters.nl/p/natruba-bijtring-pauw-blauw
Onze dochter is gek op deze

3 jaar geleden
Hier de mushie bijtring met beren oortjes en de dr. Brown flexees bijtring die bij de flessenset zat. De mushie vind ik mooier, maar de dr. Brown is de grote favoriet van ons meisje haha. Er zitten ook bobbeltjes op en ik heb het idee dat dat meer verlichting geeft dan een zonder ;)