Geen flauw idee. Op dit moment weet ik niet eens of het al is opgelost zal wel denk ik, is onder tussen maandag een maand geleden dat ik ben bevallen馃ぃ
Ik heb de oplosbare hechtingen eruit laten halen. Dat lucht op zeg! Alleen de onderhuidse zitten er nog maar lossen ook vanzelf op. Mijn wond is na 1 dikke week wel al mooi dicht. Had ook amper zwelling ofzo. Wel flink wat hechting want had net geen totaal ruptuur...
Ik heb de oplosbare hechtingen eruit laten halen. Dat lucht op zeg! Alleen ...
Heb je last van jeuk gehad , ik heb zoveel jeuk en wil zo graag even krabben 馃槴馃槀 maar ik ben bang dat ik het nog open kan maken terwijl de hechtingen wel zijn opgelost
Heb je last van jeuk gehad , ik heb zoveel jeuk en wil zo graag even krabbe ...
Nee geen jeuk gehad eigenlijk. Maar als je gaat krabben wordt het waarschijnlijk alleen maar erger. Hoelang geleden ben je bevallen? Ik vond de hechtingen alleen heel erg trekken en ik zat gewoon niet lekker..
Ik heb het alleen ontstoken gehad en me hechtingen waren na 2 3 dagen al gesprongen waardoor het een open wond was maar geen jeuk馃槉 maar als ik moest kiezen had ik liever jeuk gehad馃槀
Nou, ik heb ook oplosbare hechtingen en het zijn witte touwtjes die er vanzelf uitgaan.
Mijn knip is wel dicht maar het is nog wel een stukje wond. Had er van de week ook last van. Omdat het wel dicht is, mag ik vaseline smeren om het soepel te houden.
Als je twijfelt of het dicht is, toch even met een spiegel kijken of je verloskundige vragen