12 Reacties

4 jaar geleden

Ook deze…

4 jaar geleden

Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad en heb het uren met rust gelaten en m’n hand hoog gehouden. Verder niet aan zitten want dan blijft het opzwellen. Het enige wat ik nu zou aanraden is koelen, hooghouden en geduld hebben tot de vingers weer slank zijn.

4 jaar geleden

Vervelend zeg je vinger ziet er ook geïrriteerd uit dus hij moet wel echt af! Heb je het al geprobeerd met een touwtje om je ring? En dan proberen dat je vinger goed glad is door middel van zeep/olijfolie en dan dus met draaiende bewegingen proberen van je vinger afgetrokken. En als je vingers koud zijn zijn ze meestal ook iets dunner. Hopelijk krijg je hem snel af! Is wel netzo fijn natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op JaTo20

Vervelend zeg je vinger ziet er ook geïrriteerd uit dus hij moet wel echt ...
Ja hij moet ook echt af… Maar het laatste wat ik wil is dat ze doorgeknipt moeten worden 😪 Ook die truc heb ik inderdaad geprobeerd waardoor de vinger er nu zo geïrriteerd uitziet.

4 jaar geleden

Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad en heb het uren met rust gelaten en ...
Hoe heb je hem uiteindelijk afgekregen?

4 jaar geleden

Reactie op Meisje91

Hoe heb je hem uiteindelijk afgekregen?
Na ik denk wel 10 uur wachten was m’n vinger geslonken en toen kon ik hem, wel met veel kracht, eraf halen. (Koelen, koelen, koelen)

4 jaar geleden

Ai! Dat is vervelend:( maar hoe toevallig je hebt de zelfde trouwring als ik heb haha!

4 jaar geleden

Na ik denk wel 10 uur wachten was m’n vinger geslonken en toen kon ik hem, ...
Bedankt ik ga het proberen! Anders morgen een ritje huisarts ben ik bang…

4 jaar geleden

Reactie op Meisje91

Ja hij moet ook echt af… Maar het laatste wat ik wil is dat ze doorgeknipt ...
Jaa dat begrijp ik! Door knippen is egt zonde! En al helemaal bij je trouwring ja! Is tog extra speciaal he! Nou zeg baale dat niet lukt!

4 jaar geleden

Deze tip wordt door goudsmeden aangeraden: https://youtu.be/LMjvuAkjgO4 Titel: How to remove ring in an emergency situation using only string. Doe het s'ochtends vlak na het opstaan. even gped zorgen dat je je handen een tijdje rechtop houdt. ik doe dit met flosdraad: lekker dun. ieder draadje dat je hebt liggen werkt zolang het maar dun, sterk en niet elastisch is. ik zie ook mensen die van die dunne plastic cadeau linten gebruiken (je weet wel. die je kunt krullen met een schaar) laat weten of het werkt!!

4 jaar geleden

Reactie op Thandi88

Deze tip wordt door goudsmeden aangeraden: https://youtu.be/LMjvuAkjgO4 Ti ...
Helaas niks werkt… Ben bij de huisarts geweest en die adviseert me naar de juwelier te gaan om de ring zo min mogelijk te beschadigen, dat ga ik vanmiddag maar doen… 😓