12 Reacties
4 jaar geleden
Het kan helaas zeker menstruatie zijn.. 😅
Bij mijn eerste ook na 6 weken weer ongesteld en volledig bv. Nu 5 weken geleden bevallen en ik heb weer kramp vandaag, dus kan zomaar ook weer menstruatie zijn.. Terwijl ik dus al 2,5 borstvoeding geef🙈
4 jaar geleden
Hier even hoe het bij mij ging. Had er zelf al een topic over.
Het hebige bloeden rond week 5 is toen overgegeaan na 3-4 dagen. En sindsdien helemaal niets meer. Ik moet donderdag op controle..
Maar bij mij kon het dus geen menstruatie zijn want neem ook al sinds dag 10 de minipil

4 jaar geleden
Ik ben 6 weken geleden bevallen van een keizersnede en vloei nog steeds. Soms stopt het een dag of 2 en dan begint het opeens terug. Het is niet veel maar toch. Ik geef wel al 3 weken geen borstvoeding meer en zit nog niet in de stopweek van mn pil. Ben benieuwd wanneer het nu eindelijk gedaan gaat zijn.
4 jaar geleden
Reactie op JulieCla
Hier even hoe het bij mij ging. Had er zelf al een topic over.
Het hebige ...

Ik heb je topic helemaal gemist, sorry! Ik zit zelf niet aan de pil, dus het kan een menstruatie zijn. Had het alleen niet verwacht zo snel al na de bevalling... Verder niet echt ergens last van. Soms lichte steekjes in mijn onderbuik
4 jaar geleden
Reactie op JusTaTwo
Ben 7 weken geleden bevallen en vloei nog wat donkerbruin. Vooral als ik te ...
Dat had ik ook vanaf de 3e week. Eerste 2 weken echt helderrood gevloeid en vanaf de 3e week nog maar een klein beetje donker roodbruin, maar nu dus sinds gisteren weer helderrood en wel weer een flinke hoeveelheid vergeleken met het matige donker roodbruine bloedverlies daarvoor .. zo gek dat het ineens weer is toegenomen. Verder nergens last van. Kort eventjes last van lichte steekjes in m'n onderbuik
4 jaar geleden
Reactie op JusTaTwo
Geen menstruatie?
Geen idee.. ik ben nooit helemaal gestopt met vloeien. Weet niet of dit nu al mijn eerste menstruatie is of dat ik "gewoon" opnieuw begonnen ben met wat meer vloeien. Ik vermoed dat ik t volgende maand pas zeker weet of t menstruatie is 🤣🤷🏼♀️