22 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg mee

3 jaar geleden

Ik volg
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Wij zijn heel tevreden van de Deryan peutertent :)

3 jaar geleden

Ik heb deze gekocht bij de Hema... super makkelijk in en uit te klappen, uv-werend, zitten haringen bij om hem vast te zetten én niet duur...

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Reactie op Meisje1992

Wij zijn heel tevreden van de Deryan peutertent :)
Past die in een grote reiskoffer?

3 jaar geleden

Ik koop ze in het land waar ik heen ga, meestal hebben mijn vakantie laden echt geweldige oplossingen.

3 jaar geleden

Reactie op Jnhs2020

Past die in een grote reiskoffer?
Ik denk het wel, je kan die echt in een kleine cirkel plooien :).

3 jaar geleden

Dit lijkt mij ook ideaal!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik heb deze gekocht bij de Hema... super makkelijk in en uit te klappen, uv ...
Even een stomme vraag, hoe krijg jij deze opgevouwen 🤣 ik krijg het niet voor elkaar hahaha...

3 jaar geleden

Reactie op Mariit

Even een stomme vraag, hoe krijg jij deze opgevouwen 🤣 ik krijg het niet v ...
Ik heb datzelfde probleem. Ligt nu in de garage gegooid 😅🙈

3 jaar geleden

Wij hebben de Babymoov Marine UV-tent zonder randen die hier al staat, want dan kan hij lekker kijken als hij op zijn buik ligt🙃 We zetten er een klein badje in (van Kruidvat) als het heel warm is, dan kan lekker spetteren en beschut liggen.

3 jaar geleden

Reactie op Hertje

Hier ook hahahahahaha, maar hij is verder wel fijn gelukkig 🤣

3 jaar geleden

Gewoon met nog meer geweld er een rondje van maken 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Hertje

Tot nu toe ben ik trots...

3 jaar geleden

Wij zijn momenteel in Italië en zitten aan de Adriatische kust. We hadden een deryan tentje meegenomen maar dit is zelfs in de schaduw nog zo super warm voor de kleine. De wind die er staat komt niet goed de tent in waardoor de temperatuur snel oploopt. We hadden ook nog zo’n soort halve maan strandtentje meegenomen om meer schaduw te maken.. en zelfde verhaal. Werd bloedheet onder dat ding. Dus ik ben niet zo enthousiast over al deze dingen 🙈. Parasol en op een handdoek laten liggen werkte het beste.. dan voelt je baby de wind ook lekker

3 jaar geleden

Babymoov tentje! Ideaal!

3 jaar geleden

Reactie op BabyMS

Wij zijn momenteel in Italië en zitten aan de Adriatische kust. We hadden e ...
Goede tip! Wij gaan in september maar dus zeker ook een parasol meenemen zeg je?

3 jaar geleden

Reactie op X1996xK

Goede tip! Wij gaan in september maar dus zeker ook een parasol meenemen ze ...
Ja zeker! En evt zo’n hele dunne grote doek (die verkopen die strandverkopers vaak) die je kan vastknopen aan de parasol voor wat extra schaduw.