28 Reacties

4 jaar geleden
Mijn eerste zwangerschap heb ik aangekondigd met een foto van mij en mijn man zoenend op mijn buik met ballonnen op op de achtergrond...
Mijn dochter haar 2e verjaardag vieren we zaterdag 10 juli .. ik wil een grote doos inpakken met roze en blauwe ballonnen met helium... dat kado mag mijn dochter dan uitpakken met de familie er bij.. ik weet alleen niet of ik het zo lang stil kan houden ahha mijn moeder vroeg afgelopen zaterdag al of ik zwanger was

4 jaar geleden
Ik wil me vriend z'n broer vertellen dat we een kindje verwachten volgend jaar maar weet ni zo goed hoe ik het moe aan brengen

4 jaar geleden
Wij hebben voor de ouders een koffertje met allemaal baby spullen erin en een boekje. We gaan het vrienden volgend weekend vertellen door emo te worden waarop mijn vriend plat op de vloer gaat liggen met zijn handen achter zijn hoofd. Zij hebben ons namelijk ooit verteld over die overlevinstactiek van mannen 😂 Hopelijk snappen ze het meteen.

4 jaar geleden
Wij hadden mini tompoucen besteld met een fototje erop met ‘huisje , boompje , BABY’ en lieten iedereen dat zelf lezen.

4 jaar geleden
Wij gaan 22 mei trouwen (was al gepland). Wij gaan dan met z’n 2’en een foto laten maken van onze schoenen met babyschoentjes in het midden. Die foto (met een paar andere foto’s van de bruiloft) gaan we laten afdrukken en daarmee gaan we dan naar onze ouders. Onder het mom van: “kijk hoe mooi de foto’s van de bruiloft zijn geworden”.
Ben zo benieuwd naar de reacties! Is onze eerste zwangerschap 😊

4 jaar geleden
Vorige zwangerschap, die jammer genoeg niet goed geëindigd is, had ik een t-shirt met daarop "psst, mijn mama heeft een baby in haar buik" voor ons dochtertje en haar daar mee laten rondlopen bij een familiebezoek.
Nu heb ik voor mezelf een t-shirt waarop je zelf je gezin kan afbeelden en daarbij heb ik een baby'tje aan toegevoegd. Als de termijn echo er op zit, wil ik deze dragen op een familie bezoek. (Zie foto zoals op de site)
Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren want is zo meer op de borst ;-) 🤞🙊 + ook benieuwd of ik me ga kunnen inhouden tot eind juni 😂

4 jaar geleden
Ik heb da gedaan met de zwangerschaptest getoont en naar de broer van me vriend ga ik dat met een rompertje doen met een echo er op

4 jaar geleden
Reactie op Ann3091
En bij mijn ouders hadden we een flessen wijn, een etiket erop laten maken ...

Dit is leuk.. waar heb je dat laten doen?

4 jaar geleden
Dit is leuk.. waar heb je dat laten doen?
Mij mama doet dat bedrukking