7 Reacties
10 dagen geleden
Ons zoontje gaat gewoon naar bed, waarschijnlijk iets later dan normaal omdat we het begin van de avond nog even met hem willen vieren. (Kindervuurwerk afsteken in de tuin en een lekker hapje erbij). En dan wacht ik maar af. Slaapt hij door dan laat ik hem gewoon liggen maar als hij wakker word dan houden we hem gewoon bij ons en mag hij het vuurwerk gezellig mee kijken.
9 dagen geleden
Hier een mannetje wat het super leuk vind en vorig jaar ook iets voor 12e wakker gemaakt en toen met ons mee in bed genomen. Ging onwijs goed. Nu zijn we bij mijn zwager en zijn vriendin en ik ben dan 35 weken zwanger dus wij gaan eerst samen even rond 2000 bed in en kijken wel even hoe de avond verloopt. Verloopt dit goed maken we hem ook weer gewoon lekker wakker om als gezin van 3 2024 af te sluiten en heerlijk 2025 te vieren!
9 dagen geleden
Ons zoontje vindt vuurwerk mooi maar ook een beetje eng. Wij zijn van plan hem wel gewoon op tijd naar bed te brengen (wat niet zonder slag of staat gaat nu want meneer wil niet slapen). Verwachting is wel dat hij rond middernacht wakker wordt door alle knallen. Afgelopen jaar dachten we dat alleen ook en heeft hij overal doorheen geslapen 😅. We gaan het meemaken, wakker maken doen we iig niet.
5 dagen geleden
Reactie op Lin-AM
En hoe hebben jullie kindjes het gedaan gisteravond/vannacht? Bij onze doch ...
Laat op bed gedaan totdat ie zelf aangaf moe te zijn. Sliep om 21.30u. Om 0.00u even de ogen open en brabbelde iets onverstaanbaars, draaide zich om en sliep verder 🥰. Hier ook 8.30u weer wakker.