9 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou zeker gaan voor overslag. Lijkt mij veel makkelijker met aantrekken. Maar geen ervaring mee hoor😅

4 jaar geleden

Wij hebben beide. Manlief is fan van de overslag romper. Vooral als ze nog heel klein zijn. 😆

4 jaar geleden

Ik had bij de 1e gewone rompers gekocht, dit heeft geen week geduurd, toen heb ik de fam op overslag rompers uitgestuurd.. zeker de bij eerste voelt het zo kwetsbaar en ik vond het veel verschil maken dat je met overslag niet zo met de armpjes hoefde te tobben maar wat meer ruimte hebt.

4 jaar geleden

Overslag is echt wel heel fijn voor een pasgeboren baby'tje. Dan hoef je ze inderdaad niet in allerlei bochten te wringen. Ze zijn nog zo klein 🥰 Verder vond mijn man ze uiteindelijk erg fijn. Had eerst niet helemaal door welk knoopje waar moest 😃 maar hij had dan ook nog helemaal geen ervaring met een baby verschonen en aankleden.

4 jaar geleden

Ik vind overslag echt niet fijn en mijn man kan er al helemaal niets mee. Is een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik zou een paar gewone en paar overslag kopen en als de baby er is zie je vanzelf wat je fijn vind.

4 jaar geleden

Wij hadden vooral gewone rompers maar het gesjor over het hoofdje vond de kleine helemaal niet leuk. (Pittige en erg lange bevalling +vacuümpomp op het hoofd gehad, dus hoofdpijn) Toen snel veel overslag rompers gehaald. Dat gaf echt veel meer rust met het omkleden. Het is wel net wat meer gedoe met aankleden (al die knoopjes) maar aangezien je ze toch niet elke dag iets anders aandoet (tenzij ondergepoept) was het het zeker waard. Na 2 maanden waren de overslag rompers niet meer per see nodig en gebruikten we beide door elkaar heen. Je wordt er vanzelf handig mee.

4 jaar geleden

Jaa begin lekker met overslag! Dat gefrummel met dat kleine spul.. en ik raad ook korte mouwtjes aan! Pfff zo'n gedoe die lange mouwtjes en dan al helemaal als er ook nog een truitje over heen gaat.. en je ookal is het een winterbaby, je kleintje is toch vooral lekker binnen en draagt ook gewoon een truitje waarschijnlijk.

4 jaar geleden

Ik vind overslag rompers voor als ze zo klein zijn ideaal! Hoeft niks over t hoofdje heen, ik heb wel lange mouwen, vooral voor de koude dagen die gaan komen

4 jaar geleden

Overslag is super fijn. Dan kun ke fijn 'rollend' aankleden, veel vriendelijker dan steeds aan het hoofdje zitten vind ik.